توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

آیا روزانه 8 لیوان آب نیاز است؟

خیلی ها معتقدند برای سالم بودن باید ۲٫۵ لیتر آب (برابر با ۸ لیوان) در روز بخوریم. همیشه و همه جا حرفش هست که عدم مصرف  آب به اندازه کافی برای سلامت مضر است یا حتی اگر تشنه هم نیستید باید برای سلامت بیشتر آب بنوشید. Aaron E. Carroll پروفسور طب اطفال در دانشکده پزشکی ایندیانا معتقد است که هیچ دلیل و مدرکی در پس این ادعاها وجود ندارد.

نوشیدن آب برای سلامتی

تعطیلی چند ساعته فرودگاه های تهران در روز 14 خرداد

ناوبری هوایی ایران روز 14 خرداد ماه از ساعت 7 و 45 دقیقه تا 12 ظهر فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیام تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرده همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، پروازهای فرودگاه های تهران به مدت 4 ساعت تعطیل می شوند.

بر اساس اعلام سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران روز 14 خرداد ماه از ساعت 7 و 45 دقیقه تا 12 ظهر فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیام تعطیل خواهند بود.

تعطیلی فرودگاه های مذکور به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است.

شرکت های هواپیمایی موظف هستند برنامه پروازی خود را به گونه یی تنظیم کنند که برای ساعات مذکور بلیتی صادر نشود. همه پروازهای پیش از 7:45 و بعد از ساعت 12 روز 14 خرداد طبق برنامه اعلام شده از سوی شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد.

غذاهایی که انسان را خنگ میکند

شاید فکر می کنید هوش و استعداد ذاتی است و این امکان وجود ندارد که بیش از این باهوش باشید، اما غافلید از این حقیقت که بعضی از خوراکی ها کارایی مغزتان را تحت تاثیر قرار داده و کاهش حافظه شما را موجب می شوند. بنابراین اگر می خواهید عملکرد مغزتان رو به افزایش باشد و روز به روز هم بیشتر شود، باید از مصرف گروهی از مواد غذایی پرهیز کنید و آنها را به رژیم غذایی تان راه ندهید. در اینجا غذاهای «خنگ کننده» را بهتر بشناسید و هرچه بیشتر از آنها فاصله بگیرید.

How to Make Money Using 12 Billionaires' Investing Secrets

Less than half of Americans have money in stocks, but approximately 61 percent of them purchase at least one cup of coffee daily. How do these two statistics relate? If that 61 percent of Americans invested their latte money instead of taking it to Starbucks (or just stashed it away in a savings account), they’d be a big step closer to financial freedom -- a significant value at the core of Tony Robbins’s new book, 

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan