توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

شیکی شیما هتلی متحرک

شیکی شیما نام مدرن ترین قطار جهان می باشد که به تازگی در ژاپن معرفی شده، خوب است بدانید کشور ژاپن دارای مناظر زیبا و دیدنی طبیعی بسیاری می باشد و ریل های قطار اکثرا از میان این مناظر فوق العاده می گذرند. شیکی شیما، مدرن ترین قطار جهان توسط سازندگان ماشین های مازراتی ، فراری و پورشه طراحی و ساخته شده و به اندازه ای لوکس و زیباست که آن را باید با اتاق هتل های لوکس مقایسه کرد. این هتل لوکس متحرک از شرق ‏ژاپن حرکت کرده و مسیر توکیو به سمت شمال ژاپن را می پیماید، ظرفیت آن 34 مسافر بوده که می توانند دو الی سه شب را در این قطار اقامت کنند تا به مقصد خود برسند.

مهارت کاری مهم که تا سال 2020 نیاز خواهید داشت

ده مهارت کاری تا سال 2020

بشریت در 100 سال گذشته پیشرفت فناوری بیشتری را نسبت به چند هزار سال قبل از آن دیده است. به همین دلیل انواع مهارت های کاری که مشاغل امروز نیاز دارند دائما در حال تکامل و تغییر است. آدم ها امروز در مشاغلی کار می کنند که 20 سال پیش از این اصلا وجود نداشته اند، دانشگاه ها در حال حاضر دانشجویان را برای مشاغلی در آینده آماده می کنند که امروز وجود ندارند. ما حالا نیاز داریم یکی، دو جین وظیفه را با مهارت و چیرگی انجام دهیم و آن ها را اولویت بندی کنیم، در حالی که باید به قواعدی پایبند باشیم که بعد از ساعات کاری قانونی ما هستند.

همه آنچه که باید درمورد قرص های جوشان بدانید

قرص جوشان

یک دارو ساز گفت: قرص جوشان و به خصوص ویتامین C برای پیشگیری از سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛محمود تقوی داروساز با اشاره به موارد مصرف قرص جوشان اظهار داشت:  قرص جوشان از قدیم برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا بوسیله پزشکان برای بیماران تجویز می‌شد و این ماده در کنار قرص‌های سرماخوردگی در تقویت بدن فرد بیمار موثر است.

بهترین کشورهای جهان برای آغاز یک کسب و کار کدامند؟

بهترین کشورهای جهان برای آغاز یک کسب و کار کدامند؟ 

اروپای مرکزی

کشورها در اروپای مرکزی و شمالی رتبه‌های بالای فهرست بهترین مکانهای جهان برای آغاز یک کسب و کار را در اختیار دارند اما یک کشور آمریکای مرکزی در صدر این فهرست قرار دارد.

این شاخص که از سوی دانشگاه وارتون و شرکت تحقیقات بازار Y&R تهیه شده است، به بررسی ۸۰ کشور پرداخته که در ۹۵ درصد تولید ناخالص داخلی جهانی سهیم هستند.

نوبرانه های لیوانی

نوبرانه های لیوانی

نرم نوش

عصرهای گرم فقط مختص تابستان نیست! از اواسط اردیبهشت است که دیگر، هرچه به غروب آفتاب نزدیک تر می شویم روح و روان آدم طلب چیزی می کند که در هیچ زمان دیگری از سال به جان نمی چسبد؛ نوشیدنی های خنک! خوب است امسال در کنار انواع عرقیجات گیاهی و شربت های سنتی که هر سال خنکی شان را مهمان عصرهای گرم تان می کنید. چند نوشیدنی جدیدتان پیش ببرید. این شما و این لیست پنج تایی نوشیدنی تابستانه ما

بهترین ایالت های دنیا را در سال ۲۰۱۷

مردمان شاد در ایالت ها

محققان موسسه گالوپ با نظر به ضوابطی مثل امنیت مالی و اجتماعی، کیفیت زندگی و سلامتی و خوشی را ارزیابی کرده اند و بر این اساس شادترین ایالت های دنیا را در سال ۲۰۱۷ تعیین کرده اند.

آداب سلام دادن در ملل مختلف دنیا

آداب سلام کردن در 12 کشور

آداب سلام دادن از کشوری به کشور دیگر متفاوت است که به نوعی نشان دهنده احترام به دیگران است. کمی درباره آداب و رسوم فرهنگ های دیگر بدانید تا بدانید هنگام سفر به کشورهای دیگر چگونه رفتار کنید. 

معرفی 7میلیاردر ایرانی

هفت میلیاردر ایرانی که در خارج برای خود اسم و رسمی بهم زده اند عبارتند از :

۱. پی‌یر مراد امیدیار

ارزش دارایی خالص: ۸.۱ میلیارد دلار

پی‌یر مراد امیدیار متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ در فرانسه است. وی کارآفرین و خیر ایرانی – امریکایی و یکی از بزرگترین میلیاردرهای ایرانی است. پی‌یر امیدیار رییس و موسس سایت ای‌بی (e-bayy) نخستین و معروف‌ترین وبگاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی است. او در سال ۱۹۹۸ و در ۳۱ سالگی به‌عنوان یک میلیاردر شناخته شده است.

از سال ۲۰۱۰ تاکنون امیدیار به‌عنوان رییس گزارش‌های تحقیقاتی و سرویس خبری حوزه مسائل اجتماعی در پایگاه خبری «هونولولو سیویل بیت» مشغول خبرنگاری آنلاین بوده است. او در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که پروژه‌ای مشترک در حوزه خبرنگاری را با عنوان «نخستین نگاه رسانه» با حضور گلن گرینوالد، لارا پوترا و جرمی ساهیل آغار خواهد کرد. امیدیار در سال ۱۹۹۵، در ۲۸سالگی، برای فعال کردن فهرستی از حراج فرد به فرد مستقیم برای اقلام کلکسیونی، شروع به نوشتن یک کد کامپیوتری برای یک مکان آنلاین کرد.

پی‌یر مراد امیدیار

با خلاقیت آشپزی را ساده بگیریم

ترفندهای آشپزی

کارهای عادی هست که همیشه طوری انجام می دهیم که بار اول آموخته ایم و هیچ وقت به این فکر نمی کنیم که همین کارها را با استفاده از خلاقیتمان می توانیم چقدر ساده تر انجام دهیم. درست مانند هر چیز دیگری. کافیست به انجام کارها از زاویه ای دیگر نگاه کنیم.

امروز می خواهم ترفندهای آشپزی را به شما آموزش دهم که با انجامشان می توانید زندگی را برای خود ساده تر کنید.

آداب سرو غذا

آداب سرو غذا

در یک رستوران عالی قوانین و استاندارهای بی شماری برای خدمه و پرسنل حاکم است. از خدمت­ رسانی به مشتریان گرفته تا قرار دادن ظروف و طرز ایستادن. ممکن است برخی از این اصول مانند لبخند زدن و مودب بودن برای افراد باتجربه امری عادی باشد اما افراد تازه­ کار باید آداب و رسوم را بیاموزند. اگرچه این اصول در فرهنگ­ ها و شرایط مختلف متفاوت هستند اما در حالت کلی از دستورالعمل­ های مشابه پیروی می‌کنند. با پایگاه اینترنتی گروه گلابچی همراه باشید . . . 

نخستین بازارچه فصلی صنایع دستی در ولنجک افتتاح می شود

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تهران، بازارچه فصلی صنایع‌دستی به‌مدت هفت روز در رشته‌های معرق، منبت، شیشه، سفال و جز آن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت 9 تا 20 به‌نشانی خیابان ولنجک، خیابان 12، خیابان امیرآبادی، انتهای کوچه یاسمن یکم، پلاک 15 مراجعه کنند.

مجسمه هایی که قانون فیزیک را زیر پا گذاشته اند

650

مجسمه های شگفت انگیز زیادی در اقصی نقاط دنیا وجود دارد که خالقان آن ها تمامی سنت های حاکم بر هنرهای زیبا را نادیده گرفته اند. باید برای این هنرمندان خلاق و چیره دست که غیرممکن را به ممکن مبدل ساخته اند سر تعظیم فرود آورد.

رستوران کنجه

رستوران کنجه

رستوران کنجه که در آخرین روزهای اسفند گذشته در سه راه یاسر واقع در خیابان نیاوران افتتاح شد را می‌توان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شمال شهر تهران دانست. کنجه در لغت به معنای تکه گوشت کوچکی است که به سیخ کشیده و یا قیمه می‌شود و در زبان لاری به معنای چنجه است.

غذاهای سفید رنگ بیشتر مصرف کنیم

غذای سفید رنگ

با اینکه بیشتر غذاهای سفید رنگی که در طبیعت وجود دارد برای ما خوب نیستند اما این موضوع بدین معنی نیست که باید از خوردن همه مواد غذایی سفید رنگ اجتناب کنیم. در حقیقت، غذاهای سفید متعددی وجود دارد که مواد مغذی فراوانی در خود دارند و مصرف آن ها  می‌تواند سلامتی بدن را تضمین کند. حتما شما نیز با انبوهی از اطلاعات در مورد غذاهای سفید بمباران شده اید. بیشتر این مقالات ادعا می کنند مصرف چنین غذاهایی برای بدن مضر هستند. وقتی فردی می گوید غذای سفید برای شما خوب نیست منظورش غذاهایی است که سفید رنگ هستند و به شدت تصفیه شده و فرآوری گشته اند.

ده دلیل برای سفر به مراکش

سفر به مراکش

مراکش یک کلان شهر غرق در تاریخ و فرهنگ، افسانه ای، هیجان انگیز و ترکیبی از بافت قدیمی و جدید است. در بدو ورود همه چیز به هم ریخته و گیج کننده با موسیقی های عجیب و غریب، بازار شلوغ و پر از دست فروش به نظر می رسد اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. مراکش شخصیت خاص خود را با یک فرهنگ منحصر به فرد که چهره های متعدد این شهر را نشان می دهد، دارد. این شهر مقصدی است که انتظار می کشد تا شما آنرا کشف کنید.

مراکش یک حس ماجراجویی و یک فضای پر جنب و جوش را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. مسافران همواره غرق در محیط دوست داشتنی، سوغاتی های زیبا و جاذبه های تاریخی این شهر می شوند. اگر برای تعطیلات به کشور مراکش فکر می کنید، شهر مراکش بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات و تجربه ترکیبی از فرهنگ منحصر به فرد، معماری فوق العاده، هنر و ماجراجویی است. در ادامه 10 دلیل برای اینکه از مراکش بازدید کنید:  

جشنواره گل و گیاه محلات

پایتخت گل و گیاه
برگزاری جشنواره گل و گیاه محلات با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان در تولید گل و گیاه، از سال 79 در این شهرستان کلید خورد و تا سال 90 در 11 دوره متوالی برگزار شد و به گفته کارشناسان و مسئولان محلی، در همین بازه کوتاه توانست این شهرستان را از انزوا خارج کرده و تاثیر زیادی بر معرفی محلات، جذب گردشگری، درآمدزایی و رشد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی این شهرستان کوچک داشته باشد.

کاهش وزن بعد از تعطیلات نوروز!

کاهش وزن بعد از تعطیلات

کاهش وزن یکی از بزرگ ترین دغدغه های کسانی است که تعطیلات نوروزی به آن ها خیلی خوش گذشته است. جرات کرده‌اید بعد از تعطیلات نوروز روی ترازو بایستید و ببینید در این ۱۵ روز تعطیلی چقدر وزن اضافه کرده‌اید؟ معمولا کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند در ایام تعطیلات بهتر است از عادت‌های نامناسب غذایی  پرهیز کرد تا دچار اضافه وزن نشوید. اما اگر شما جزو آن دسته هستید که عاشق غذاهای خوشمزه اید و خوش اشتها هستید نگران نباشید چون باید بدانید به‌طور متوسط ۹۰ درصد مردم بعد از تعطیلات دچار اضافه وزن و افزایش سایز می‌شوند.

دلایل گرسنگی مداوم و زود به زود چیست؟

گرسنگی کاذب

ورزش‌های سنگین در باشگاه یا باردار بودن یا دوران قبل از قاعدگی از جمله نکاتیست که باید در باب افزایش اشتها مد نظر داشته باشید. اما اگر همیشه و بدون هیچ دلیلی همانند یک چاه بی‌انتها هستید که هیچ‌گاه پر نمی‌شود، پس حتما مشکلی وجود دارد. به اعتقاد دکتر مگی مون، متخصص تغذیه در نیویورک و موسس مرکز خوردن روزانه و سلامت، گرسنگی در واقع نیاز فیزیولوژیک انسان به کالری، آب و  نمک است و ناشی از تلفیق عوامل متعددی از جمله برنامه‌ی غذایی، هورمون‌های اشتها و برخی عوامل روانی از قبیل استرس است. کشف دلایلی که منجر می‌شود نتوانید اشتها را کنترل نمائید از اهمیت ویژه‌ایی برخوردارند زیرا گرسنگی مفرط می‌تواند سرمنشاء مشکلات جسمانی و روانی باشد و البته مرتفع کردن این گرسنگی مفرط می‌تواند توده‌ی بدنی فرد را به محدوده‌ی ناسالم و خطرزایی هدایت کند. این ۱۱ مورد به شما می‌گوید که چرا همیشه شکمتان غار و غور می‌کند.

خواص کشمش

کشمش چیست؟

کشمش در واقع همان انگور خشک است - خواص کشمش

کشمش در واقع همان انگور خشک است. کشمش را به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌کنند.

درمان کم خونی

درمان کم خونی

 کم‌خونی

کم‌خونی (آنمی) به حالتی اطلاق می‌شود که بدن‌ قادر به ساختن گلبول قرمر کمی است یا مقدار هموگلوبین موجود در این سلول‌ها بسیار کم باشد. متداول‌ترین نوع کم‌خونی، کم‌خونی فقر آهن نام دارد و معمولا ناشی از مصرف ناکافی آهن در رژیم غذایی است. به مردان بالغ و زنان یائسه توصیه می‌شود روزانه حداقل ۸ میلی‌گرم آهن مصرف کنند. این مقدار در زنان بالغ غیریائسه به ۱۸ میلی‌گرم در روز می‌رسد. همچنین صرف غذاهای سرشار از ویتامین C به جذب بهتر آهن از مواد غذایی کمک می‌کند. زنان حداقل به روزی ۷۵ میلی‌گرم و مردان به ۹۰ میلی‌گرم ویتامین C نیاز دارند.

رهایی از خشکی دهان در خواب

علل خشکی دهان

علل خشکی دهان

خشکی دهان می تواند به دلیل عدم کارکرد صحیح غدد بزاقی رخ دهد. برخی از شایع ترین علل آن عبارتند از:

درمان کمرویی

درمان کمرویی

شاید حرف زدن با دیگران خصوصا در جمع، برای‌تان سخت باشد. نگران نباشید. شما تنها نیستید. افراد زیادی در دنیا از کمرویی رنج می‌برند و در تلاش‌اند تا روش‌هایی برای درمان کمرویی خود پیدا کنند. برای موفقیت در این راه، باید شرایطی را که باعث خجالت و کمرویی‌تان می‌شود بشناسید، دیدگاه و ذهنیت‌تان را در مورد این شرایط تغییر دهید، سپس بر روی مکالمات راحت و دشوار تمرین کنید تا رفته‌رفته مشکل‌تان را حل کنید. شکستن لاک کمرویی در یک شب امکان‌پذیر نیست. موفقیت در این راه نیازمند زمان، تلاش و اراده‌ برای تغییر است.

۱ ۲
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan