توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

نه برندی لاکچری

در سرتاسر دنیا خرید اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش و زیورآلات و از همه مهم‌تر پوشاک از برندهای لاکچری، براساس سطح درآمد افراد صورت می‌گیرد. برخی برندهای لوکس آن‌قدر گران‌قیمت هستند که فقط طبقه‌ی ثروتمند جامعه و سلبریتی‌ها قادر به خرید آنها هستند؛ با وجود این، اغلب مردم تصور می‌کنند اجناسی که برندهای لاکچری و مشهور آنها را تولید می‌کنند، جنس و کیفیتی بهتر از اجناس برندهای کمتر مشهور و ارزان‌تر دارند و هرچه پول بیش‌تری بابت اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش بپردازند، جنس بهتری تحویل می‌گیرند؛ اما این تفکر همیشه هم درست نیست.

بد نیست بدانید برخی برندهای لوکس و خوش‌نام در صنعت مد با وجود نام پرآوازه و کیفیت منحصر‌به‌فردی که دارند، اتفاقا برخلاف تصور عموم برای تولید محصولات‌شان چندان هم هزینه نمی‌کنند و به‌عبارت دیگر پول فراوانی که بابت خرید آنها می‌پردازید، خیلی بیش‌تر از آن چیزی است که برای این برندهای لاکچری و گران‌قیمت آب خورده است. با ما باشید تا با این برندها آشنا شوید.

سال جدید؛ تصمیم های جدید برای شما

سال جدید اهداف و تصمیم های هدفمند

سال جدید و تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای نگاهی به گذشته و ارزیابی بعضی از تصمیم‌هایی است که در سال گذشته برای خود و زندگی‌مان گرفته‌ایم. اهدافی هم که برای سال جدید تعیین می‌کنیم، فرصت فوق‌العاده‌ای هستند برای آغاز تغییراتی که قرار بود از اول هفته‌ی آینده، ماه آینده یا فصل جدید در زندگی خود ایجاد کنیم، ولی یا نکردیم یا نیمه‌کاره رهایشان کردیم. خُب الان فرصت خوبی است که بنشینیم و فهرستی از مهم‌ترین تغییراتی را که همیشه می‌خواستیم در سبک زندگی خود ایجاد کنیم، بنویسیم. ما هم به‌عنوان دوستان شما در وب‌سایتمون تصمیم گرفتیم کمکی بکنیم. از آنجایی که بیشتر افراد نمی‌توانند به اهدافی که برای خود تعیین می‌کنند پایبند بمانند و آنها را به سرانجام برسانند، فکر می‌کنیم این کمک ما می‌تواند برای شما کارساز باشد.

در این مقاله، فهرستی از ۵۰ هدف معمول برای سال جدید و مختصری توصیه و کلّی لینک به مقاله‌های مفید را برای‌تان آماده کرده‌ایم که اهداف موردنظر را در سطح گسترده‌تری توضیح می‌دهند. پس اگر به‌دنبال راه‌های مؤثری برای تغییر زندگی و بهترشدن آن هستید، این مقاله همان چیزی است که دنبالش می‌گشتید.

نظام بانکی کشور چگونه می‌تواند از کالای ایرانی حمایت کند؟

حمایت از کالای ایرانی
به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با حمایت از تولید ملی یا همان تولید داخلی که تَجَلی آن در کالاهای ایرانی بروز پیدا می کند، مباحث بسیاری مطرح شده است، جلسات، سمینارها و نشست هایی زیادی در این خصوص برگزار شده اما به دلیل نبود اقدام جدی و اساسی برای تسهیل شرایط، متاسفانه به نتیجه مطلوبی نرسیده است.
  • ۱۴۰۰

خوردن این آجیل‌ها در ایام نوروز ممنوع

مصرف تخمه ممنوع در ایام نوروز

داوود حاج محمدخانی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: مصرف موادغذایی و به خصوص آجیل و تنقلات در ایام عید می‌تواند باعث بروز مشکلات گوارشی و دل درد در افراد شود که دلیل اصلی‌ آن اضافه شدن مواد غذایی و کالری افزون بر رژیم غذایی روزانه مصرفی افراد است.

وی ادامه داد: مصرف آجیل و شیرینی‌جات که مخصوص ایام عید نوروز و تعطیلات است، از کالری و چربی زیادی برخوردار است و باعث ایجاد مشکلاتی در افراد مصرف کننده به شرط رعایت نکردن الگوی مصرف و براساس یک برنامه غذایی منظم می‌شود.

چگونه در عکس ها جوانتر بنظر برسیم؟

چگونه در عکس ها جوانتر بنظر برسیم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،آیا پیش آمده که به عکس‌های قدیمی‌تان نگاه کنید و آرزو کنید ایکاش همانقدر جوان بودید؟ اگر اینطور است بدانید که تنها نیستید. در 15 سال گذشته، جراحی‌های پلاستیک در میان افراد میانسال، افزایش 320 درصدی داشته است! البته این آمار شامل افزایش فروش محصولات ضد پیری نمی‌شود. محصولات گرانقیمت و روش‌های آنچنانی مناسب همه نیستند. بنابراین می‌خواهیم راههایی را به شما توصیه کنیم که تا حد ممکن بدون درد سر چند سال از سن‌تان کم کنند.

۸ راز مهم و شگفت انگیز برای زیبایی و جوانی

هشت راز جوانی

برای سلامت و زیبایی باید به نکات گوناگونی توجه کرد، راهکار‌های مختلفی وجود دارند که سبب زیباتر شدن شما می‌شوند، در اینجا به معرفی راهکار‌های ساده زیبایی و سلامت می‌پردازیم.

بیانیه وزارت امور خارجه در حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی

وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه در حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بیانیه‌ای صادر کرد.

  • ۱۸۸۵

با این گیاه آلزایمر را فیتیله پیچ کنید

آلزایمر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،برجسته ترین خصوصیت فیزیولوژیکی بیماری آلزایمر تراکم بیش از حد خوشه های آمینو اسید به نام آمیلوئید در مغز است. این خوشه ها گاهی با هم ترکیب شده و ترکیبات بزرگ تری را به نام پلاک های چندتایی آمیلوئیدی/beta-amyloid تشکیل می دهند.

سال نو مبارک

نوروز97

تا چند ساعت دیگه سال ۹۶ تموم میشه 

تو سالی که گذشت، 

بعضی‌هامون نشستیم یه گوشه و حسرت گذشتمون رو خوردیم ولی بعضی هامون تلاش کردیم و آیندمون رو ساختیم ! 
بعضی‌هامون با اولین نگاه اطرافیانمون رو قضاوت کردیم ولی بعضی‌هامون به جای قضاوت کردن، حمایت کردیم. 
بعضی هامون فقط پیشرفت های دیگرانو دیدم و حسادت کردیم اما بعضی‌هامون به دیگران کمک کردیم که بهتر باشن و سالم رقابت کردیم. 
بعضی هامون مدتهاست به بهانه نداشتن وقت سراغ حتی یک کتاب هم نرفتیم، بعضی‌هامون حتی تو اتوبوس، مترو یا هرجای دیگه شروع به کتاب خوندن کردیم. 

چند ساعت دیگه، سال نو شروع می‌شه 

تو این سال جدید شما هستید که تصمیم میگیرید: 

حسرت گذشته رو بخورید یا زحمت بکشید برای آینده 
قضاوت کنید یا حمایت 
حسادت کنید یا رقابت 
کتاب‌خون باشید یا نه 

سال نوتون مبارک

مهرشادگلابچی سال خوشی رو براتون آرزو می‌کنه. 

  • ۲۰۴۸
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan