توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

۵ روش پرداخت بدهی

دفترچه یا فایلی داشته باشید که در آن تاریخ پرداخت کلیه اقساط و بدهی هایتان درج شده باشد و از یک هفته قبل موعد پرداخت رابه شما یاد آوری کند .

کمترین مزیت این کار این است که موعد پرداخت را فراموش نخواهید کرد و مجور به پرداخت جریمه نخواهید بود.

۲ - درست خرج کنید

در موعدی که میزان بدهی شما در سطح بالایی قرار دارد اولویت اقتصادی شما پرداخت بدهی خواهد بود پس خود را در شرایط اضطرار قرار بدهید و سعی کنید از خرج های غیر ضرور پیشگیری کنید.

۳ - چند قسط را یکجا بدهید

اگر بتوانید طوری پس انداز کنید که چند قسط را یکجا پرداخت کنید احتمالا مشمول تخفیف و جایزه خوش حسابی خواهید بود. پس به صرفه است که سریعتر اقساط خود را بپردازید.

۴ - وام تازه ممنوع

وقتی مبلغی بدهی دارید اولویت شما باید پرداخت بدهی هایتان باشد گرفتن وام جدید و بدهی تراشی کار عاقلانه ای نیست پس سعی کنید وقتی وضعیت به مرحله ثبات مناسبی رسید به بدهی تراشی جدید فکرکنید.

۵ - بدهی دارایی نیست

عده ای بر این تصور اند که بدهی تراشی به معنی سرمایه گذاری و افزایش دارایی است اما حقیقت این است که بدهی شما را مجبور به تبعیت از قوانین قدیمی کار سخت و دوری از افزایش سرمایه می کند اگر می خواهید سرمایه دار شوید و سرمایه گذاری کنید باید کمترین میزان بدهی را داشته باشید.

aramam
خیلی جالب و خووب بود  دستت دردنکنه
ممنون از اینکه به وب سایتم سر زدید به دوستان خود هم معرفی نمائید. 
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan