توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسکانی؛ جاهای دیدنی ایتالیا

جاهای دیدنی ایتالیا

دیدن یک منظره سرسبز و خوش آب و هوا برای هرکسی لذت بخش است اما پیدا کردن همچین جایی شاید چندان هم آسان نباشد. در این مقاله قصد داریم یکی از زیباترین مناطق روی زمین را به شما معرفی کنیم.

آیا برنج چاق کننده است ؟

برنج

کوچک کردن شکم و از بین بردن چربی شکمی هدف اول تناسب اندام اکثر افراد جامعه است و راهکارهای مختلفی هم برای آن وجود دارد که یکی از آنها رژیم لاغری است، معمولاً در تمام رژیم‌های لاغری مصرف برنج محدود میشود در ادامه با دلیل آن در خدمت شما هستیم.

آیا کشمش چاق کننده است!

خواص کشمش

خواص کشمش برای سلامتی انسان برکسی پوشیده نیست اما گاهی اوقات خبرهایی هم مبنی بر ضرر مصرف کشمش شنیده می‌شود، در این مقاله به بررسی خواص کشمش خواهیم پرداخت.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ با پیشرفت در علوم پزشکی و بهداشتی و تعداد روز افزون افرادی که از مشکلات گوناگون سلامتی آگاه می‌شوند، امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد در مورد غذاهایی که می‌خورند تحقیق می‌کنند. روزهایی که مردم کورکورانه باور داشتند یک ماده غذایی سالم و شفابخش است، گذشته‌ است. این روزها مردم به دنبال حقایق و توضیحات علمی هستند تا یک ماده غذایی را وارد نمودار غذایی روزانه‌شان کرده یا از آن حذف کنند.

آبشار اُرتُکَند؛ یک جاذبه دیدنی برای تفریح یک روزه

اگر برای سفر و گردشگری قصد انتخاب یک مکان طبیعی زیبا را دارید آبشار ارتکند یک انتخاب عالی خواهد بود.

آبشار اُرتُکَند در ۱۱۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد. پس از طی کردن حدود پانزده کیلومتر مسیر فرعی به روستاهای سررود و ارتکند خواهید رسید. این آبشار در منطقه روستای قطعه نو کلات قرار دارد. برای رسیدن به آبشار ارتکند ابتدا باید از روستای «سررود» عبور کرد که هفت کیلومتر از جاده اصلی فاصله دارد.

بیگ دیتا یا بازاریابی خلاق . . .

BIG DATA

به نظر شما با در اختیار داشتن حجم عظیمی از اطلاعات کاربردی در زمینه فروش میتوان موفقیت فروش را تضمین کرد؟ در ادامه این مقاله به بررسی وضعیت آینده بازاریابی خواهیم پرداخت:

به گزارش آلامتو و به نقل از پارسیش؛ از روزی که جمع آوری اطلاعات به بخشی از تبلیغات تبدیل شد، بازاریاب ها با استفاده از کامپیوتر و الگوریتم های مشخص اطلاعات را جمع آوری می کنند و بعد با تحلیل آن به درک کاملی از رفتار مشتری می رسند. به طور معمول این قبیل اطلاعات به نرم افزاری وارد می شوند و بعد موفقیت تک تک تبلیغات را به بازاریاب نشان می دهند تا میزان فروش را به حداکثر برسانند، اما در اون سوی دیگر بازاریابی خلاق وجود دارد که بدون این اطلاعات هم دست به جذب مشتری می‌زنند.

شش دلیل در استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از بهترین استراتژی‌ها برای موفقیت در عرصه اینترنت است زیرا کاربران عاشق محتوای باکیفیت و دسته اول هستند و مسلماً اگر شما بر روی محتوا تمرکز کنید میتوانید کاربران زیادی را به سمت خودتان جذب کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از پارسیش؛ حتما درباره مزایای بازاریابی محتوا شنیده اید، ولی واقعا شما چه مقدار در آن سرمایه گذاری کردید؟ اگر پاسختان به این سوال «خیلی کم» یا «صفر» است باید بدانید مقدار قابل توجه ای از رقیبان خود عقب ماندید. بازاریابی محتوا یک مُد زودگذر نیست، اگر به درستی اجرا شود، دارای قدرت بسیار زیادی است.

بدن مایکل فلپس چه ویژ‌گی‌های خاصی دارد؟

مایکل فلپس

۲۳ مدال، ۳ نقره و ۲ برنز در چهار دوره المپیک رکوردی است که بعید است کسی بتواند به این زودی‌ها حتی به آن نزدیک شود.

 ۳۱ ساله در ریو توانست با پنج مدال طلا بالاتر از هر ورزشکار دیگری بایستد. او از نظر بدنی چه ویژگی‌ای دارد که اینگونه رقبایش را مغلوب می‌کند.

هتل حبابی؛ هتلی با معماری دیدنی در فرانسه

هتل حبابی فرانسه

هر چند دهه اخیر تاکنون بیشتر کشورها و بخصوص کشورهای اروپایی برای جذب گردشگر همواره در حوزه ی معماری توریستی دست به ساخت سازه هایی زده اند که علاوه بر خاص بودن آن احساس هر گردشگری را برای اقامت و یا بازدید آن ها وسوسه می کند .

در نگاه اول، شاید این هتل شبیه به لوکیشن سریالی کودکانه به نظر برسد، اما این سازه‌ی اختاپوسی شکل، در واقع هتلی جادویی، مجلل و با شکوه است که از هم اکنون به لطف آب و هوای مدیترانه‌ای، خود را برای پذیرایی از مهمانان تابستانی آماده کرده است. در ادامه کمی بیشتر با این هتل متفاوت در کشور فرانسه، آشنا خواهیم شد.

خواص نخوردن گوشت قرمز!؟

خواص گوشت نخوردن

آیا حذف کردن گوشت قرمز از رژیم غذایی میتواند مفید باشد؟

کاهش شدید درآمد گردشگری ترکیه

در سه ماهه نخست سال جاری بخش گردشگری ترکیه نسبت به مدت مشابه سال 2015، کاهش درآمد قابل توجه 16.5 درصدی را تجربه کرد.
به گزارش  خبرگزاری فارس،‌به نقل از حریت، بخش گردشگری ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری کاهش 16.5 درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

کاهش شدید گردشگران روس که به ترکیه سفر کرده‌اند، در کنار افزایش بحران امنیتی در ترکیه و بمب‌گذاری در این کشور به شدت بخش گردشگری این کشور را آسیب‌پذیر کرده‌ است.

بنا به اعلام مرکز آمار ترکیه، درآمد این کشور در سه ماه نخست سال جاری از گردشگری حدود 4 میلیارد دلار بوده است. 71.3 درصد از این درآمد حضور گردشگران خارجی و 28 درصد از این درآمد نیز از گردشگران ترک به دست آمده است. از سوی دیگر درآمد ترکیه از بخش گردشگری در سال 2015 نسبت به سال 2014، 8.3 درصد کاهش داشته است.

بنا به اعلام مقامات رسمی، تعداد گردشگران آلمانی که به ترکیه سفر کرده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد کاهش داشته است تعداد گردشگران روس که به ترکیه سفر کرده‌اند نسبت به سال گذشته 59 درصد کاهش یافته و ژاپنی‌ها نیز 48 درصد کمتر به ترکیه سفر کرده‌اند.

بنا به اعلام انجمن هتل‌داران ترکیه تعداد گردشگران اروپایی به خصوص آلمانی که به این کشور سفر کرده‌اند، به شدت کاهش یافته و تعداد قابل توجهی از رزرو‌های انجام شده نیز لغو شدند.

بنا به اعلام این انجمن 40 درصد از هتل‌های رزرو شده‌ از سوی گردشگران آلمانی تا کنون لغو شده است.

با 16ثروتمند زیر 35سال آشنا شویم

برخی از موفق ترین آدم های جهان راه خود را در سنین پایین آغاز کرده اند.
بیلیونرهای قدیمی با تلاش بسیار به ثروت رسیدند.
اما امروزه دوره ی راحت طلبی است. فکر همه این است که با خلق یک ایده ، میلیاردر شوند.
در این مقاله چند انسان موفق و تقریبا هم سن را خدمتتان معرفی می کنیم. اکثراین افراد با خلق ایده ای کاربردی به ثروتمندترین آدم های جهان تبدیل شدند :

1-Mark Zuckerberg 

چگونه پس از یک روز یکجا نشینی ریکاوری کنیم؟

یکجا نشینی برای مدت زمان طولانی می تواند برای بدنتان گران تمام شود. اما در این مقاله می خواهم ترفندهایی را به شما بیاموزم که بتوانید پس از یک روز پشت میز نشینی بدنتان را ریکاوری کنید تا آسیب نبیند.

گردن درد

گردن درد

هفت توصیه برای یادگیری زبان

 هفت توصیه برای یادگیری زبان

 

یادگیری یک زبان خارجی همواره می تواند گره گشای بسیاری از مسائل در آینده تحصیلی و شغلی یک فرد باشد. همانطور که ممکن است مطلع باشید فرآیند یادگیری زبانهای خارجی یک پروسه نسبتاً طولانی است که در عین حال نیازمند تمرین بسیار و استفاده از آن زبان در محیط های مختلف می باشد. مطلب این هفته به ارائه 7 راه برای تسریع فرآیند یادگیری زبان اختصاص دارد، با ما همراه باشید:

کلمات فارسی که انگلیسی‌ها استفاده می‌کنند!

زبان های خارجی به زبان فارسی

به وقت سال ۲۰۱۶میلادی در میان سیل کلماتی که هر روز از زبان های خارجی به زبان فارسی راه پیدا می کنند این بار به سراغ کلماتی رفتیم که از زبان فارسی به زبان های دیگر صادر شده اند.

مجله مهر :«نان داغ،شکلات داغ»آخرین عبارتی بود که فرهنگستان زبان و ادب فارسی آن را جایگزینی برای «نوتلا بار»در نظرگرفت که سر و صدای زیادی را هم به پا کرد و واکنش های زیادی را به دنبال خودش داشت. عده ای همیشه معتقدند در مقابل هجمه زیاد کلمات خارجی برای محافظت از زبان فارسی حتما باید به فکر کلمات معادل بود و از طرفی گروهی هم هستند که با معادلسازی این واژه ها آن هم به این شکل و شمایل مخالف اند. اما نکته مهم اینجاست که برخلاف تصور بیشتر ما این مبادلات بین زبانی همیشه یک جریان یک طرفه نیست و در کنار کلمات وارداتی از زبان های مختلف کلماتی هم که از زبان فارسی به زبان های دیگر صادر شده اند کم نیستند. در گزارش زیر به سراغ کلماتی در زبان انگلیسی رفتیم که ریشه ای فارسی دارند کلماتی که از اینجا به آن سوی مرزها رفته اند و برگشته اند و حالا خودمان هم باور نمی کنیم که خاستگاه شان روزی از همین زبان فارسی خودمان بوده است.

چگونه پف زیر چشم را از بین ببریم؟

پف زیر چشم

آیا بخاطر چشم‌هایتان احساس پیری و خستگی می‌کنید؟ آیا احساس سرزندگی و هوشیاری وقتی چشم‌هایتان بخاطرپف‌های زیر پلکتان، خسته و پژمرده به نظر می‌رسد، برایتان سخت است؟ اینها نشانه‌های استرس و خستگی هستند.

به همین منظور نکاتی برایتان آورده‌ایم که به شما برای برطرف کردن پُف زیر چشم‌هایتان کمک می‌کند تا جوانی و شادابی به صورتتان برگردد.

چگونه ریسک کنیم؟

ریسک کردن بیشتر از آنکه ترسناک باشد هیجان انگیز است که البته نتیجه ریسک در صورت شکست می‌تواند باعث ایجاد ترس و پشیمانی شود. اما ریسک کردن با برنامه آیا میتواند همیشه به موفقیت منجر شود؟

ریسک کنید

برای بیشتر ما ریسک کردن کار ترسناکی است زیرا همیشه احتمال شکست وجود دارد. به ما یاد داده شده که احتیاط کرده و از ریسک‌های غیرلازم خودداری کنیم. و محافظه‌کارانه و قدم‌قدم تا رسیدن به هدفمان پیش رویم.

بااینکه این رویکرد ایمن‌تر به نظر می‌رسد اما معایبی هم دارد. هیچوقت نمی‌توانید با عقب نگه داشتن خودتان نیروی محرکه و جنبشی ایجاد کنید. درواقع، هرچه زمان بیشتر عقب بمانیم، جلو رفتن برایمان سخت‌تر می‌شود. بدون نیروی جنبشی به سمت جلو، اینرسی ایجاد می‌شود و پیشرفت برایتان فقط در حد یک آرزو می‌ماند.

معجون اسطوخودوس و درمان سردرد

درمان سردرد

گیاهان دارویی در درمان سردرد همیشه مورد استفاده بوده‌اند! در این مقاله قصد داریم اثرات یکی از این گیاهان بر روی سردرد را بررسی کنیم:

چیکن پاستا سریع و آسان

این سالاد پاستای خوشمزه و ساده با مرغ سرخ شده کره ای و مقدار زیادی سبزیجات خوش عطر در سس ماست خامه ای یک سالاد فوق العاده نیروبخش است که آرزو می کنید همین الان سرو کنید.

چیکن پاستا سریع و آسان

سیب زمینی پخته شکم پر

سیب زمینی پخته یکی از غذاهای آسان است که خیلی ها از خوردن آن لذت می برند. اما هر کسی به روش متفاوتی سیب زمینی درپخته درست می کند. می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه از سیب زمینی یک غذای عالی و لذیذ درست کنید. سیب زمینی شکم پر با پوست. درست کردنش خیلی ساده است. وقتی من توانستم آن را درست کنم بدون شک شما هم می توانید.

پس بیایید با هم شروع کنیم.

سیب زمینی پخته شکم پر

تهیه املت فرانسوی

درست کردن املت فرانسوی بیشتر از اسکرامبل تخم مرغ وقت نمی گیرد اما شاید برای درست کردن آن نیاز به کمی تمرین داشته باشید. املت فرانسوی باید نرم و یک رنگ و بدون هیچ نشانه سوختگی در بیاید.

املت فرانسوی

کیک رنگین کمانی

این کیک درست کردنش ساده و خوردنش بسیار سرگرم کننده است. کیکی مناسب تولد و هر مراسم رنگارنک دیگر. روی کیک با خامه پوشانده می شود و مهمانان را هنگام برش زدن به کیک با رنگ های متنوع سورپرایز می کند.

مواد مورد نیاز:

فواید یخ درمانی برای پوست

تابستان یعنی نوشیدن آب یخ و انواع نوشیدنی های خوشمزه تابستانی. درست است که خوردن آب علاوه بر بدن تا حدی برای پوست هم مفید است اما باید به همان اندازه که به سلامت بدن اهمیت می دهید به پوست و زیبایی و سلامت آن نیز توجه داشته باشید. به خصوص در فصل تابستان که پوست مدام در معرض آفتاب قرار دارد و با آن دست و پنجه نرم می کند. پس پوست هم به اندازه بدن تشنه آب است.

آیا تا به حال درباره قرار دادن صورت در آب یخ چیزی شنیده اید؟ شستن صورت با آب یخ به پوست درخشش زیادی می دهد. تنها چیزهایی که نیاز دارید یک ظرف پر از آب یخ و تعدادی قالب یخ در داخل آن است. موها را جمع کنید و صورت را ۳ نوبت ۱۰ الی ۳۰ ثانیه ای در آن قرار دهید.

نکاتی در مورد شستن صورت با آب یخ

استفاده از یخ برای پوست در عرض چند دقیقه چندین کار مفید برای پوست انجام می دهد. به همین دلیل بسیاری از این روش صبح زود برای پوست استفاده می کنند.

یخ ها را مستقیما روی پوست نمالید زیرا به رگ های ظریف پوست صورت آسیب می رساند. بنابراین آن را در داخل دستمال و یا پلاستیک قرار دهید.

بیایید نگاهی به فواید فوق العاده یخ برای پوست داشته باشیم.

فواید یخ درمانی برای پوست

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan