توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

هشت مقصد برتر گردشگری 2015

 

 
2. سیم ریپ، کامبوج
کشور کامبوج با داشتن سواحل بسیار زیبا ، ساختمان های استعماری و معابد مشهور انگکور به یکی از برترین مقاصد توریستی در سال های اخیر بدل شده است. از جاذبه های مشهور این کشور می توان به Silver Pagoda، Bayon Temple، Angkor Wat اشاره کرد.

 


 
 
 
3. استانبول، ترکیه
بدون شک این اسم برای اکثر ایرانی ها آشناست و هزاران ایرانی سالانه این مقصد رو به عنوان تفریح و یا حتی خرید انتخاب می کنند. وجود انواع مساجد زیبای ترکیه از جمله سلطان احمد، ایاصوفیه و انواع کاخ های مختلف در کنار طبیعتی زیبا و مراکز خرید عالی، این شهر رو در مکان سوم لیست سالانه تریپ ادوایزر قرار داده است.

 

 


 
 
4. هانوی، ویتنام
این کشور در منطقه جنوب شرقی آسیا واقع شده است و با داشتن معابد و کلیسا های فراوان و طبیعتی بی نظیر ، مورد اقبال جهانگردان واقع شده است. این کشور همچنین دارای غارهای بسیار زیبا مثل سون دونگ و برگزار کننده ی فستیوال های بسیار متنوع و رنگارنگ می باشد.
 

 

 
 
 
5. پراگ، جمهوری چک
به جرات می توان این شهر را مرکز هنر و موزه ی دنیا معرفی نمود. این شهر با داشتن انواع مقبره های مشهور تاریخی، ترکیبی از هنر و تاریخ را در دل خود زنده کرده است. قلعه های این شهر، یکی از زیباترین جاذبه های این شهر به شمار می روند.
 

 

 
 
 
6. لندن، انگلستان
این شهر تاریخی که شاید یکی از زیباترین شهر های اروپا نیز محسوب شود و البته یکی از گران ترین شهر ها، نیز قصه ای دراز در تاریخ خود پرورش داده است. شهر لندن با داشتن جاذبه های مختلفی از تاریخ تا تکنولوژی در جایگاه ششم قرار گرفته است. موزه های مختلفی مثل ویکتوریا، قصر باکینگهام، بیگ بن، برج لندن، میدان ترافالگار و ... از نقاط دیدنی این شهر هستند.

 

 


 
7. رم، ایتالیا
شاید بتوان رم را با بنای کولیزیوم در ذهن ماندگار کرد. بنایی که همواره در اکثر فیلم ها به آن پرداخته شده است. از دیگر نقاط دیدنی رم می توان به پله های اسپانیا و قلعه ی سنت آنجلو اشاره کرد.
 

 

 
 
 
8. بوینس آیرس، آرژانتین
یکی از مقاصدی که همواره در سال های اخیر با رشدی موفق توانسته به جمع لیست های برتر راه یابد شهر بوینس آیرس کشور آرژانتین می باشد. از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به میدان دمایو، گورستان رکلتا و میدان درقو اشاره کرد.

 

 

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan