توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و هوشمند سازی ساختمان

دکوراسیون پذیرایی عنصری که در شروع باید مد نظر قرارگیرد عملکرد و نحوه استفاده از فضای داخلی است.یک چهار دیواری می تواند به عنوان اتاق خواب ، آشپزخانه ، پذیرایی ، یا دفتر کار شخص معین برای فعالیت مشخص قرار گیرد ضروری است با استفاده از عواملی چون نورپردازی و چیدمان مبلمان تقسیم گردد تا عملکرد هر یک دقیقا مشخص گردد. شکل و نظم اثاثیه می تواند همچون دیوار ها در یک فضا ی بزرگ ایجاد نوعی محصوریت کرده و الگوهای خاصی را به نمایش بگذارد. دکوراسیون پذیرایی حتی یک عنصر تنها قادر است از طریق فرم اندازه و شکل خود فضای را تحت الشعاع قرار داده و حوزه فضایی را نظم بخشد همچنین نور و الگو های تاریک و روشن آن باعت می شود تا قسمتی از فضا جلب نظر کرده و در عوض از اهمیت سایر قسمت ها کاسته شود و در نتیجه فضا از این طریق تقسیم بندی می شود. هدف اصلی از انجام دکوراسیون داخلی بالا بردن زیبا سازی فیزیکی و هماهنگی آن با احساسات درونی انسان میباشد که جز با تاکید بر روابطی چون عاملیت و عملکرد با فرم و .. و همچنین به وسیله عناصر متعلقه و مرتبطی چون رنگ و بافت و ... میسر و مقدور نمیباشد. طراحی داخلی با بکارگیری عناصر فوق سعی در بهینه سازی فضاها و دست یابی به کارایی و کارکرد مناسب در کنار زیبایی و معانی و معناها می باشد.

هوشمند کردن ساختمان

معماری داخلی با ایجاد مجموعه ای از باید و نباید ها و کثرت ها و کاستی ها و قرار دادن فرم در برابرفرم و فضا هندسه در برابر طبیعت ، داخل در برابر خارج و همچنین قدرت و منطق مردانه از یک سو احساسات زنانه از سوی دیگر می کوشد ارتباط معنایی و فرمال مفهوم میبخشد.در واقع معماری داخلی به وسیله ی این ترکیب می خواهد به اهداف مورد نظر خود در طراحی فضا دست یابد. طراحی داخلی در ایجاد فضایی مطلوب و دلنشین برای افراد جامعه نقش موثر دارد.محیط مناسب یعنی فضایی که بشر در آن می تواند فرغ از فشارهای نا خواسته روانی رشد کرده و شکوفا شود و این خواسته های عقلانی و منطقی هر جامعه است. بنابر این هدف طراحی داخلی بهبودعملکرد فیزیکی و روانی و دست یابی به اصول زیبا شناسی فضای داخلی است.در این میان ، اصولی که در طراحی با هدف ایجاد فضایی معمارانه در نظر گرفته می شود.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (Building Management System)، سیستم اتوماسیون ساختمان (Building Automation System) و سیستم کنترل ساختمان (Building Control System) همگی واژگانی نزدیک به هم هستند که برای هوشمندسازی ساختمان بکار گرفته می‌شوند. هوشمندسازی ساختمان شامل هوشمندسازی روشنایی‌ها، سیستم HVAC، پرده‌ها و سایبان‌ها، آسانسورها و پله‌های برقی، تجهیزات الکتریکی و تاسیساتی، سیستم کنترل تردد، سیستم اعلام سرقت، دوربین‌های نظارتی و سیستم اعلام و اطفای حریق را شامل می‌شود. برخی از این سیستم‌ها ممکن است بطور مستقل وجود داشته باشند، اما پیاده سازی آنها در قالب یک سیستم یکپارچه هوشمند، علاوه بر افزایش ویژگیها، انسجام و هوشمندی بیشتری را به سیستم مدیریتی ساختمان می‌بخشد. برای فهم تفاوت بین کنترل، اتوماسیون و مدیریت ابتدا به لایه‌های مختلف سیستم هوشمند ساختمان می‌پردازیم.

پیمانکاران و شرکت های سازنده برای طراحی داخلی و هوشمند سازی کل ساختمان منتظر تماس و همکاری شما هستیم 

  • ۲۱۳۶
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan