توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین جاذبه‌های گردشگری در اسپانیا

10.پالاسیو رئال (Palacio Real):

پالاسیو رئال-Palacio-Real

پالاسیو رئال(کاخ سلطنتی) مادرید محل اقامت رسمی پادشاه اسپانیا است که البته تنها برای مراسم دولتی استفاده می‌شده است. این کاخ سلطنتی بین سال‌های 1738 تا 1755 ساخته شده و پادشاه کارلوس سوم از سال 1764 در آن اقامت داشته است.

9.مراسم گاوبازی(Running of the Bulls):

مراسم گاوبازی-Bull_Run_Clemson

پامپلونا یک شهردر ناوار است که به خاطر جشنواره‌ی سان فرمین (San Fermín) که هر سال در 6 تا 14 ژوئیه برگزار می‌شود مشهور است. در قلب این جشنواره El Encierro یا همان مراسم گاوبازی اجرا می‌شود که در آن گاوها در خیابان رها می‌شوند.

8.لا کونچا(La Concha):

لا کونچا-La-Concha

لا کونچا در سن سباستین توسط صخره‌های شیب دار و جزایر از امواج و بادهای قوی محافظت شده و یکی از بهترین سواحل در اروپاست. در این ساحل شما می‌توانید به گشت و گذار، راه رفتن در کنار تفرجگاه بروید و از غذاهای خوشمزه و مناظر زیبای آن لذت ببرید.

7.آب‌گذر سگوبیا (Aqueduct of Segovia):

آب‌گذر سگوبیا-Aqueduct-of-Segovia

آب گذر سگوبیا یکی از بناهای تاریخی رومی‌ها در اسپانیاست که به خوبی حفظ شده است. این آب گذر باستانی 16 کیلومتر از آب رودخانه‌ی فریو (Frio ) را به سگوبیا حمل می‌کند و از 24000 بلوک گرانیتی گسترده و بدون استفاده از ملات ساخته شده است. این قنات به احتمال زیاد در سال 50 بعد از میلاد ساخته شده و هنوز هم می‌تواند آب شهر را تامین کند.

6.کوئنکا (Cuenca):

کوئنکا-Cuenca

کوئنکا که بین مادرید و والنسیا قرار گرفته ، یکی از نمونه‌های عالی و شگفت انگیز از شهر قرون وسطی است. این شهر در دو طرف شیب دار کوه ساخته شده است. خانه‌های آویزان (hanging houses) در لبه‌های صخره ساخته شده و کوئنکا را به یکی از شهرهای قابل توجه در اسپانیا تبدیل نموده است.

5.ایبیزا (Ibiza):

ایبیزا-Ibiza

ایبیزا یکی از جزایر بالئارس در دریای مدیترانه و در سواحل اسپانیاست.این جزیره یکی از محبوب‌ترین جزایر در کل اروپاست. در طول تابستان ، جمعیت جزیره دو برابر می شود و توریست‌های بسیاری در سواحل زیبا و رستوران‌های آن دیده می‌شود.

4.ساگرادا فامیلیا(Sagrada Familia):

ساگرادا فامیلیا-Sagrada-Familia

ساگرادا فامیلیا یک کلیسای کاتولیک رومی بزرگ در بارسلونا است و به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی پربازدید در اسپانیا به شمار می‌رود.طراحی آن توسط آنتونی گائودی معمار مشهور اسپانیایی بوده که تقریبا بیش از 40 سال بر روی این پروژه کار کرده است. ساخت و ساز این کلیسا از سال 182 آغاز شده و هنوز هم تمام نشده است.

3.کاخ ال اسکوریال(El Escorial):

کاخ ال اسکوریال-El-Escorial

ال اسکوریال که در کوهپایه‌های سیرا د گواداراما واقع شده یکی از مراکز سیاسی امپراطوری اسپانیا در دوره‌ی پادشاهی فیلیپ دوم بوده است. فیلیپ معماری به نام Juan Bautista de Toledo را در سال 1559 برای ساخت این بنا منصوب کرد و به همراه یگدیگر این بنا را به عنوان یک بنای سیاسی در دنیای مسحیت ساختند.امروزه بیشتر از این بنا به عنوان صومعه، کاخ سلطنتی ، موزه و مدرسه استفاده می‌شود.

2.مسجد قرطبه(Mezquita of Cordoba):

مسجد قرطبه-Mezquita-of-Cordoba

مسجد قرطبه در اسپانیا یکی از بناهای مشهوری است که دارای ستون‌ها و قوس‌های زیبایی در داخل تالار اصلی است. این مکان در اصل یک معبد رومی بوده و سپس به یک کلیسای ویزیگوت تبدیل شده است. پس از رِکُونکیستا ، یک کلیسای جامع در مرکز ساختمان بزرگ اهالی شمال آفریقا ساخته شد.

1.الحمرا (Alhambra):

الحمرا-Alhambra

الحمرا کاخی است مشرف به شهر گرانادا در جنوب اسپانیا که بخشی از آن به عنوان کاخ ،بخشی باغ و بخشی نیز به عنوان استحکامات نظامی است. این کاخ در قرن چهاردهم توسط سلطان Nasrid ساخته شد.الحمرا در حال حاضر یکی از جاذبه‌های توریستی در اسپانیاست و هر سال گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan