توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسکانی؛ جاهای دیدنی ایتالیا

به گزارش آلامتو و به نقل از گجت نیوز؛ توسکانی، بهشت گمشده گردشگران در کشور ایتالیا نام منطقه ای در مرکز این کشور به وسعت ۲۳ هزار کیلومتر مربع است که یکی از زیباترین مناطق ایتالیا و جایی بسیار عالی برای طبیعت گردی، گشت و گذار و تفریح و مطالعه تاریخ به شمار می رود که به دلیل برخورداری از ویژگی های متنوع و ارزشمندی همچون طبیعت بکر، مناظر خیره کننده، فضای سرسبز و با طراوت، آب های شفاف، معماری تاریخی و گنجینه های هنری و نیز مردمی خونگرم و مهربان، بسیار پرطرفدار است.

توسکانی همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا است و همین باعث شده که منطقه و یا بهتر بگوییم روستای توسکانی به نامی آشنا در صنعت توریسم در کشور ایتالیا تبدیل شده است.

توسکانی با پوشش مخملی و سرسبز خود دارای خاص ترین باغ های انگور در دنیا است، این بهشت گمشده با دره ها و تپه ها سرسبز خود در فصل زیبای بهار که پر از چمن های سبز و گل های دیدنی می شود منزلگاه عاشقان طبیعت و گردشگریبوده و در حالی که در پاییز این منطقه توریستی یه یک پالت گسترده ای از رنگ های پاییزی تبدیل می شود.

مشاهده گله های گوسفند در حال چَرا و حرکت آن ها روی تپه ها،نمای دیدنی خانه های ویلایی و زیبا با پس زمینه ای از تپه های مخملی و سبز رنگ ، درختان سر سبز و جاده هایی رویایی در کنار شخم زدن تراکتور کشاورز و … این منطقه را به مکانی خارق العاده بدل کرده است.

جالب است بدانید که توسکانی بیشتر به عنوان منطقه ای فرهنگی در کشور ایتالیا محسوب می‌شود و شش میراث جهانی یونسکو اعم از مرکز تاریخی فلورانس ، مرکز تاریخی سینا ، میدان کلیسای جامع پیزا ، مرکز تاریخی گیمینگنانو ، مرکز تاریخی پینزا و وال دورچا در آن وجود دارد.

Tuscany2

جاهای دیدنی ایتالیا – توسکانی

Tuscany3

مناظر طبیعی و دیدنی ایتالیا

Tuscany4

پارت
مهرشاد گلابچی سلام خوبی؟
مطلب توسکانی؛ جاهای دیدنی ایتالیا شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir
اینم شماره تماسمون:
02188756411
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan