توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

کاهش شدید درآمد گردشگری ترکیه

در سه ماهه نخست سال جاری بخش گردشگری ترکیه نسبت به مدت مشابه سال 2015، کاهش درآمد قابل توجه 16.5 درصدی را تجربه کرد.
به گزارش  خبرگزاری فارس،‌به نقل از حریت، بخش گردشگری ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری کاهش 16.5 درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

کاهش شدید گردشگران روس که به ترکیه سفر کرده‌اند، در کنار افزایش بحران امنیتی در ترکیه و بمب‌گذاری در این کشور به شدت بخش گردشگری این کشور را آسیب‌پذیر کرده‌ است.

بنا به اعلام مرکز آمار ترکیه، درآمد این کشور در سه ماه نخست سال جاری از گردشگری حدود 4 میلیارد دلار بوده است. 71.3 درصد از این درآمد حضور گردشگران خارجی و 28 درصد از این درآمد نیز از گردشگران ترک به دست آمده است. از سوی دیگر درآمد ترکیه از بخش گردشگری در سال 2015 نسبت به سال 2014، 8.3 درصد کاهش داشته است.

بنا به اعلام مقامات رسمی، تعداد گردشگران آلمانی که به ترکیه سفر کرده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد کاهش داشته است تعداد گردشگران روس که به ترکیه سفر کرده‌اند نسبت به سال گذشته 59 درصد کاهش یافته و ژاپنی‌ها نیز 48 درصد کمتر به ترکیه سفر کرده‌اند.

بنا به اعلام انجمن هتل‌داران ترکیه تعداد گردشگران اروپایی به خصوص آلمانی که به این کشور سفر کرده‌اند، به شدت کاهش یافته و تعداد قابل توجهی از رزرو‌های انجام شده نیز لغو شدند.

بنا به اعلام این انجمن 40 درصد از هتل‌های رزرو شده‌ از سوی گردشگران آلمانی تا کنون لغو شده است.

کارشناس پارت
مهرشاد گلابچی درود
مطلب کاهش شدید درآمد گردشگری ترکیه شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan