توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

گرانترین و ارزانترین شهرهای کانادا در سال 2018

گران ترین شهرهای کانادا

ونکوور

شهر ونکوور شهری زیبا و گران قیمت است. یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به زندگی در ونکوور، دسترسی به مسکن است. سازمان مسکن و اعطای تسهیلات در کانادا (CMHC) می گوید تعداد خانه های جدید در شهر ونکوور بسیار کمتر از قبل شده و تقریبا هشت درصد نسبت به سال 2017 کاهش یافته است. این مشکل به حدی جدی است که مسائل مربوط به مسکن می تواند تاثیری منفی بر اقتصاد کانادا بگذارد. بویژه اینکه گزینه های اجاره مناسبی برای کارگران در این شهر وجود ندارد. با این حال، تقاضا در این بازار بیش از حد رقابتی همچنان بسیار بالا خواهد بود.

تورنتو

بر اساس گزارش روزنامه Toronto Star و طبق نتایج آژانس Royal LePage، پیش بینی شده بود که قیمت خانه های تورنتو در سال 2018 به میزان 6.8 درصد افزایش داشته باشد. مقالات دیگر به خلا همیشگی نرخ های پایین در این شهر و تاثیر بالقوه آن بر این بازار رقابتی اشاره داشته اند. در مقاله مالی Financial Post آمده است که در صورت پیدا کردن یک آپارتمان خالی، پرداخت مبلغی بیش از 2100 دلار برای آن در تورنتو رقم بیش از حد بالایی نخواهد بود. در سال 2018 انتظار افت قیمت ها در بازار اجاره تورنتو وجود ندارد چرا که میزان آپارتمان های خالی در سه ماهه چهارم سال 2017 تنها 0.3 درصد بود.

کلگری

طبق گزارش روزنامه Calgary Sun، بسیاری از صاحب نظران معتقدند در سال 2018 بازار مسکن کلگری بسیار رقابتی تر از سال گذشته بوده است. به نظر می رسد با پشت سر گذاشتن دوران رکود، بار دیگر شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم چرا که هنوز مدت زمان زیادی از دوران اوج بازار مسکن کلگری نگذشته است. Royal Bank گزارشی از فراوانی خانه های آپارتمانی موجود در شهر ارائه کرده است و در حالی که برخی از بازارهای بزرگتر دیگر به دلیل افزایش نرخ بهره در حال رکود می باشند، بازار کلگری رو به رشد به نظر می رسد.

شهرهای برلینگتون، برامپتون و بری

شاید باورش سخت باشد که این سه شهر در حال حاضر گران ترین بازارهای اجاره آپارتمان در کانادا را داشته باشند. میانگین قیمت اجاره آپارتمان دو خوابه در این شهرهای استان انتاریو تقریبا ماهی 1،133 دلار می باشد که آنها را از کلگری و ویکتوریا نیز گرانتر کرده است. به نظر می رسد که قیمت های صعودی در بازار پیش رونده مسکن در شهر تورنتو در حال سرایت به کل کلانشهر تورنتو می باشد.

اتاوا

شهر اتاوا در دسامبر 2017 شاهد افزایش سالانه 8.4 درصدی برای خانه های مستقل فروخته شده و افزایش 25 درصدی در خرید و فروش واحدهای آپارتمانی بود. در مقایسه با دیگر شهرهای گران کشور، ایجاد شوک استرسی ممکن است در شرایطی که بازار کمتر رقابتی است به اقتصاد شهر لطمه وارد کند در نتیجه اگر هم افزایش قیمتی اتفاق بیفتد باید بسیار کم و متعادل باشد.

کبک

به نظر می رسد که با ازدیاد پروژه های جدید و ساخت واحدهای غیر مسکونی که از سال 2017 در کبک آغاز شده اند، وضعیت اقتصادی در شهر رو به رشد باشد. تعداد خانه های موجود در لیست اجاره همچنان بالا است و خوشبختانه مشتریان تا حدودی از عهده اجاره آنها بر می آیند. با این همه، شهر کبک گران ترین قیمت اجاره مسکن را در استان دارا است؛ قیمت هایی که به نظر می رسد به دلیل رشد پیوسته شرایط اقتصادی، کاهش نخواهند یافت.

هالیفاکس

هرچند که انتظار می رفت تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال 2018 به طور پیوسته بالا رود، ولی افزایش ارزش پولی اموال در آتلانتیک کانادا چندان رایج نبوده است. با این حال، بخش مرکزی شهر مجددا در حال توسعه بوده و بنابراین با توجه به رشد و پیشرفت اقتصادی شهر هالیفاکس، انتظار می رود که نرخ اجاره بها نیز در آن افزایش یابد.

ارزان ترین شهرهای کانادا

مونترال

زندگی در مونترال، با توجه به میزان بالای محبوبیت شهر، همچنان مقرون به صرفه می باشد. جمعیت جوان در حال تغییر هسته مرکزی شهر می باشد و تقاضا برای مسکن مدرن به سرعت در حال افزایش است. پیش بینی شده بود که تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال 2018 تقریبا دو درصد افزایش یابد، اما گزینه های جدید مسکن باید بسیاری از فرصت های جدید و هیجان انگیز را برای زندگی در یک شهر شگفت انگیز با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد.

همیلتون

بر خلاف دیگر شهرهایی که در فاصله یک ساعت از مرکز شهر تورنتو قرار دارند، بازار همیلتون تا به حال دچار رکود نشده است ولی ممکن است به زودی بازار اجاره این شهر نیز گریبانگیر شود. پروژه های ساختمانی متعدد بزرگی در همیلتون وجود دارد که شامل هزینه های یک میلیارد دلاری است که توسط دولت استانی تأمین می شود و مطمئنا با تکمیل آنها تأثیر عمیقی بر بازار املاک شهر شاهد خواهیم بود.

ساسکاتون

Bridge City یکی دیگر از بازارهای نوظهور است که افزایش نرخ قیمت ها در آن دیده می شود. در حالی که اقتصاد ساسکاتون در حال رشد است، هنوز تقاضای زیادی در این شهر وجود ندارد. این باعث می شود ساسکاتون گزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای خانواده های جوان باشد. تنوع اقتصادی به پیشبرد اقتصاد محلی و بازار املاک کمک می کند. پیش بینی می شود که ساسکاتون در سال آینده نسبت به دیگر شهرهای غربی کانادا  عملکرد بهتری داشته باشد.

ویندزور

برای زندگی در جنوب انتاریو، در حال حاضر شهر ویندزور شرایط اقتصادی بسیار مناسبی داشته و برای خانواده ها مقرون به صرفه است. پیش بینی شده بود که ویندزور در سال 2018 رشد مناسبی در زمینه املاک داشته باشد. در حال حاضر این شهر داغ ترین بازار مسکن را طی چند دهه اخیر دارا است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan