توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

پردرآمد ترین رشته های مهندسی را بشناسید

مهندسی پزشکی

مهندس پزشکی

مهندسی پزشکی پلی است بین پزشکی و مهندسی؛ این شاخه از مهندسی با استفاده از پیشرفت‌های علوم زیست‌شناسی برای توسعه ماشین‌آلات و ابزارهایی که می‌توانند وضعیت‌ها و مشکلات مختلف را تشخیص، نظارت و اصلاح کنند، فعالیت می‌کند. از شرکت‌های زیستی بزرگ می‌توان به جانسون و جانسون (Johnson & Johnson) و بخش‌های پزشکی دو شرکت زیمنس (Siemens) و جنرال الکتریک (GE) اشاره کرد

میانگین دستمزد: ۸۶,۲۲۰ دلار (۶۳,۴۶۳ پوند)

مهندسی برق

مهندس برق

همانطور که از نام این رشته مشخص است، مهندس برق کسی است که تجهیزات الکتریکی جدید را طراحی و توسعه می‌دهد، مشکلات را حل و تجهیزات را آزمایش می‌کند. یک مهندس برق با انواع دستگاه‌های الکترونیکی، از کوچک‌ترین دستگاه‌های جیبی تا سوپر کامپیوترهای بزرگ سروکار دارد. علاوه بر مسئولیت توسعه و اجرای نیروگاه‌ها، آن‌ها همچنین در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، دفاتر، کشتی‌ها و راه‌آهن کار می‌کنند، به‌طور کلی هر جایی که برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه، مهندسان برق تقریبا در هر صنعتی وارد می‌شوند و همیشه تقاضا برای فارغ‌التحصیلان این رشته بالا است.

میانگین دستمزد: ۹۳,۰۱۰ دلار (۶۸,۴۸۱ پوند)

مهندسی شیمی

مهندس شیمی

مهندسان شیمی معمولا برای شرکت‌های تجاری‌ای کار می‌کنند که به دنبال تبدیل مواد شیمیایی، مواد و منابع انرژی به محصولات قابل استفاده مانند پلاستیک و سایر مصنوعات هستند. علاوه بر مهارت‌های معمول مورد نیاز برای کار در رشته مهندسی مانند علوم و ریاضیات، یک مهندس شیمی نیاز به دانش کافی در زمینه اقتصاد دارد. بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی وجود دارند که به‌طور خاص در حوزه شیمی فعالیت می‌کنند، مانند ب آ اس اف (BASF)، شرکت داو کمیکال (DowDuPont) و ساینوپک (Sinopec).

میانگین دستمزد: ۹۷,۳۶۰ دلار (۷۱,۶۶۳ پوند)

مهندسی هسته‌ای

مهندسی هسته‌ای

مهندسان هسته‌ای دانش فیزیک هسته‌ای خود را برای کار روی پروژه‌های پیچیده  معمولا در راکتورهای هسته‌ای و نیروگاه‌های انرژی استفاده می‌کنند که برای تولید انرژی طراحی شده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها تکنیک‌های پزشکی هسته‌ای (شامل پرتودرمانی و تصویربرداری تشخیصی) را توسعه می‌دهند و همچنین در برنامه‌های مربوط به ساخت سلاح با ارتش کار می‌کنند. مهندسان هسته‌ای دارای مهارت‌های منحصربه‌فردی هستند که همیشه از طریق کارفرمایان بزرگی مانند ا. آن؛ ای دی اف انرژی و ار وه ئه می‌توانند شانس خود را برای ورود به بازار کار امتحان کنند.

میانگین دستمزد ۱۰۲,۹۵۰ دلار (۷۵,۷۷۴ پوند)

مهندسی هوا فضا

مهندسی هوا فضا

مهندسی هوا و فضا به توسعه و نگهداری هواپیما (هواپیما) و فضاپیما مربوط می‌شود و به دلیل ماهیت پیچیده آن معمولا مسئولیت بخش‌های تخصصی گروه‌های مهندسان در بخش‌های هواپیمایی، آیرودینامیک و نیروی دریایی را بر عهده دارد. اکثر تولیدکنندگان بزرگ هواپیما، مانند بوئینگ و ایرباس، به‌طور مستقیم موقعیت‌های شغلی ارائه می‌دهند، اگر چه ممکن است برای شرکت‌های خاصی مانند جنرال الکتریک یا رولز-رویسکه تولید موتور دارند، کار کنند.

میانگین دستمزد: ۱۰۷,۸۳۰ دلار (۷۹,۳۶۶ پوند)

مهندسی نرم افزار

مهندسی نرم افزار

مهندسان نرم‌افزار کار نوشتن، تست، پیاده‌سازی و به‌روزرسانی کدهایی را که توسط رایانه‌ها یا دیگر سیستم‌های دیجیتال دارای نرم‌افزار استفاده می‌شود، بر عهده دارند. در دنیای امروز همگام با عصر دیجیتال حرکت می‌کنیم و تعداد مهندسین نرم‌افزار هر سال در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود، در آینده نزدیک این شاخه از مهندسی یکی از رایج‌ترین‌ها و پرتقاضاترین‌ها باشد. هرچند هر شرکتی که پایگاه داده‌هایش را خود اداره می‌کند، نیاز به مهندسین نرم‌افزار دارند، مهندسان نرم‌‌افزار پایه اصلی بسیاری از غول‌های فناوری مانند اپل، گوگل و فیس بوک را تشکیل می‌دهند.

میانگین دستمزد ۱۰۹،۰۸۷ دلار (۸۰،۲۸۹ پوند)

مهندسی کامپیوتر / سخت افزار

مهندسی کامپیوتر

مهندسی سخت‌افزار (نه مهندسی نرم‌افزار) ترکیبی از مهندسی برق و علوم رایانه است و برای ساخت اجزای مورد استفاده در رایانه‌ها و سیستم‌های شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که جهان ما به‌طور فزاینده‌ای بر رایانه‌ها متکی است، تقاصا برای مهندسی کامپیوتر به‌عنوان یک حرفه بالا و بسیار ارزشمند است. بسیاری از شرکت‌های مهندسی کامپیوتر، مانند دل، اینتل و مایکروسافت، اغلب در میان شرکت‌های برتر جهان قرار دارند.

میانگین دستمزد: ۱۱۱,۷۳۰ دلار (۸۲,۲۲۱ پوند)

مهندسی نفت

مهندسی نفت

کشف و بازیابی منابع طبیعی، کسب و کار بسیار سودآوری برای شرکت‌های انرژی است و عمدتا به تخصص مهندسین نفت (افرادی که متخصص در رفتار فیزیکی آب، نفت و گاز هستند) متکی است. مهندس نفت برای برآورد مناسب بودن یک سایت حفاری بالقوه استخدام می‌شوند. مهندسان نفت توسط شرکت‌های انرژی جهانی ازجمله Sinopec، ExxonMobil و Gazprom استخدام می‌شوند.

میانگین دستمزد ۱۲۹,۹۹۰ دلار (۹۵,۶۸۵ پوند)

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan