توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

جاهای دیدنی فیلیپین

فیلیپین با داشتن سواحل شن سفید و دنیای زیبای زیرآب یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیاست. ۶ ماه از سال در این کشور چیزی نیست جز آفتاب. کشوری با ۷۰۰۰ جزیره و آب و هوای گرمسیری. در ادامه با این کشور بیشتر آشنا خواهید شد:

El Nido

El Nido در فیلیپین

این شهر ساحلی که در لبه خلیج Bacuit در پالاوان شمالی قرار گرفته است، به خاطر ۵۰ سنگ آهک کارست که از آب‌های نیلگون بیرون آمده و مرجان‌ها و ماهی‌های رنگارنگ شهرت یافته است. اینجا از سوی آژانس‌ها و وبسایت‌های بسیاری به عنوان نویدبخش‌ترین جای جهان معرفی شده است و بهشت عاشقان ساحل است بدون آنکه هیچ هتل ساحلی با خراب شدن جنگل در آن بنا شده باشد. غارهای پنهان در لای سنگ‌ها، لانه پرندگان، ساحل زیبای این جزیره در کنار امکان غواصی، آن را به یکی از بهترین جزایر دنیا تبدیل کرده است. پیاده‌روی به سمت شمال و به همان اندازه مسیر اتوبوس به سمت جنوب، گردشگران را به رودخانه زمردین کورون و یکی از ۷ عجایب طبیعی جدید یعنی رودخانه زیرزمینی Puerto Princesa می‌رساند.

جزیره Batan

جزیره Batan در فیلیپین

این جزیره به دلیل دورافتاده بودن اغلب نادیده گرفته می‌شود. داستان این جزیره از زمانی که گردشگران ماجراجو دل به دریای شمال زدند و بدون ترس در امواج جنوب دریای چین شنا کردند، داستانش چرخید و شهرت یافت. گرچه دیگر جزایر رشد کرده‌اند، اما جزیره باتان هنوز به همان شکل با تپه‌های سبز رنگ با گاوهای شیرده، مسکن‌های مربوط به پیش از زمان اشغال اسپانیایی‌ها، خانه‌های سنگی، کلیساهای اسپانیایی و شب‌های پرستاره باقی است.

دریاچه Pinatubo

دریاچه Pinatubo در فیلیپین

پس از زلزله سال ۱۹۹۱ که موجب فوران آتشفشان خاموش به همین نام شد، دریاچه Pinatubo در استان زامبالس (Zambales) در شمال غربی فیلیپین شکل گرفت و امروزه به یکی از مقاصد گردشگری برای آخر هفته‌ها به منظور فرار از ترافیک و گرمای طاقت‌فرسای پایتخت تبدیل شده است.

Siquijor

در فولکلور فیلیپین، سیکویور با سنن عارفانه و محله زیبا و در عین حال نارس خود طلسم شده است. جزیره کوچکی که بین مرکز و غرب فیلیپین جای گرفته است. سیکویور در ابتدا دژ مبلغان کاتولیک در منطقه بوده است که با کلیساها و صومعه‌های ۳۰۰ ساله‌اش که گنجینه ملی و یکی از بزرگترین مجمع‌الجزایر محسوب می‌شود، شناخته شده است.

Sagada

Sagada در فیلیپین

این شهر محصور در خشکی که نامش از استان کوهستانی شمال مرکزی فیلیپین گرفته شده است، مامن سنگی فرهنگ  Ifugao است که هنوز به حیات خود ادامه می‌دهد. تراس‌های کشت برنج منظره زیبایی را در کوهستان‌های سبز رنگ ایجاد کرده است. Sagada به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع بالا شب‌های بسیار سرد و صبح‌های مه‌آلود دارد، در حالی که بقیه قسمت‌های کشور گرم و سوزان است.

جزیره Boracay

جزیره Boracay در فیلیپین

این جزیره آفتابی شکلی شبیه شکل استخوان دارد. این جزیره، ۴ کیلومتر ساحل ماسه‌ای سفید دارد و آب‌های فیروزه‌ای زیبا که کارائیبی‌ها را در جستجوی پول به سمت خود می‌کشاند. این جزیره، هرآنچه از یک شهر انتظار دارید را داراست، غذاهای بین‌المللی، هتل‌های پنج ستاره و زندگی در شب. می‌توانید به ساحل Puka در شمال بروید، ساحلی پر از نخل و دنج که می‌توانید در آن آرامش بگیرید.

Daraga

این شهر با ۱۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی لوزون (شمال فیلیپین) قرار گرفته است، تصویر زیبایی از منطقه Bicol ارائه می‌دهد، این نام به محلی به معنای “زیبا” است. این شهر در پس‌زمینه خود کوه آتشفشانی را دارد. در این شهر که بافت روستایی دارد، اغلب کشاورزی انجام می‌شود که زمین‌های کشاورزی آن به دلیل هجوم گردشگران به جای دیگری منتقل شده است. با وجود شلوغی شهر داراگا، هنوز زندگی روستایی در شالیزارهای برنج پای کوه‌ها جریان دارد.

Vigan

Vigan در فیلیپین

هیچ شهر دیگری به اندازه ویگان گذشته مستعمراتی خود را به نمایش نمی‌گذارد. این منطقه از سوی یونسکو به عنوان میراث جهانی در شمال شرقی فیلیپین به ثبت رسیده است. تاریخ و معماری این شهر در خیابان‌های باریک و سنگفرش، کلیساهای باروک و عمارت‌های اسپانیایی که گردشگران را به گذشته می‌برد، جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد.

جزیره Apo

جزیره Apo در فیلیپین

آپو شهر آرام ماهیگیری در مسیر گردشگری گردشگران است. امروزه این جزیره کوچک یک پناهگاه زیست محیطی است که برپایه ماهیگیری قرار دارد. یادتان نرود باید زباله‌هایتان را با خود برگردانید.

شهر Davao

شهر Davao در فیلیپین

مرکز حمل و نقل، تجاری، اقتصادی و تحصیلی فیلیپین جنوبی داوائو است که ترکیبی از زندگی شهری و زندگی روستایی را در خود دارد. این شهر قوانین محکمی دارد، دزدی در آن وجود ندارد، خیابان‌ها تمیز است و امکاناتی چون مراکز خرید، اینترنت WiFi، کافه، دانشگاه و … دارد. داوائو محبوب مهاجران است زیرا شهری است با شرایط خوب زندگی در نزدیکی سرمایه و میراث فرهنگی که اسپانیایی‌ها موفق به تاراج آن نشدند. به فستیوال Kadayawan بپیوندید و شاهد ” lumad” یا همان بومیان باشید که در لباس‌های سنتی دعا می‌خوانند و شکرگزاری خود را با بخشش محصول برداشت شده و رقص‌های سنتی پای مرتفع‌ترین قله فیلیپین یعنی کوه آپو، نشان می‌دهند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan