توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

یادگیری لغات انگلیسی با تأکید بر کاربرد آنها در دنیای واقعی

انبار کلمات

نحوه کار با این ابزار ساده است. کافی است پس از ورود به حساب خودتان، کلمه یا عبارت انگلیسی که به دنبال معنای آن هستید را در جعبه متنی مربوطه (شماره 1 در شکل زیر) وارد کنید. معنای آن کلمه به شما نشان داده می‌شود و تلفظ آن کلمه را نیز می‌توانید گوش کنید (دکمه شماره 2) یا مترادف‌های کلمه مربوطه را هم بررسی کنید (دکمه شماره 4).

همچنین می‌توانید با کلیک روی دکمه توییت (دکمه شماره 6)، نمونه‌هایی از بکارگیری کلمه مربوطه در توییت‌های افراد انگلیسی‌زبان را مشاهده کنید یا با کلیک روی دکمه کتاب (دکمه شماره 5)، نمونه‌هایی از بکارگیری کلمه مربوطه در مقالات و متون اینترنتی را ببینید. نمونه لغت‌نامه‌ای نیز با کلیک رو دکمه شماره 3 در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ابزار آنلاین انبار کلمات

ابزار آنلاین «انبار کلمات»

«انبار کلمات»، یک ابزار آنلاین بسیار مفید برای دانشجویان و دانش‌آموزان و نیز کسانی است که به دنبال معنای کلمات و عبارات انگلیسی هستند و در کنار آن می‌خواهند کلمه یا عبارت مربوطه را نیز در فهرستی خاص خود ذخیره کرده و به مرور زمان به یادگیری آن بپردازند.

ویژگی‌های ابزار «انبار کلمات» عبارتند از:

  • مشاهده معنای لغات انگلیسی و ذخیره فهرست لغات شخصی
  • یادگیری لغات شخصی با استفاده از روش کارت یادگیری
  • مشاهده نمونه‌های کاربرد لغات در توییت‌های انگلیسی
  • اضافه کردن مجموعه‌های لغات به فهرست یادگیری شخصی
  • بیش از 200 هزار کلمه انگلیسی در قالب مجموعه‌های مختلف
  • بازی‌های جالب برای یادگیری لغات انگلیسی
  • آزمون‌های خودکار برای آزمایش میزان یادگیری لغات



پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan