توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

ارزان‌ترین مراکز خرید پوشاک استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش در منطقه تکسیم

اگر هنگامی که به ترکیه مسافرت کردید به استانبول رفتید و در هتلی مستقر شدید که نزدیک به منطقه تکسیم و یا این که در خود این منطقه می بود حتما از مرکز خرید بی اوغلو ایش بازدید کنید. این مرکز در خیابان استقلال و در وسط این خیابان قرار دارد. مارک های معروف توزیع لباس با قیمت های بسیار پایینی در این مرکز وجود دارد که شما را شگفت زده می کند.

مراکز خرید استانبول

اطلاعات تور

مرکز خرید ترکوز پاساژ در منطقه تکسیم استانبول

ترکوز پاساژ یکی دیگر از مراکزی است که در خیابان استقلال واقع شده و مارک های معتبر ارزانی در آن یافت می شود. تیشرت ، شلوار و پیراهن از جمله اجناسی است که در این بازار یافت می شود و تنها به قیمت های ۳٫۵ لیره تا ۲۰ لیره عرضه می شود.

مرکز خرید ترکوز پاساژ

پاساژ سینان در منطقه بشیکتاش استانبول

هنگامی که به چهار راه بشیکتاش استانبول مراجعت کردید با تعداد زیادی مغازه روبرو می شوید که ارزان ترین و معروف ترین آن ها پاساژ سینان است. تاپشا و براشکا از جمله مارک هایی هستند که با قیمت ارزان و مناسب در این مکان می توانید تهیه کنید. لباس های شب مناسبی نیز در این پاساژ یافت می شود.

348s

سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی استانبول

سه شنبه بازار های مختلفی در روز های سه شنبه شهر استانبول برگزار می شود که یکی از معروف ترین بازار هایی که این زمینه وجود دارد را می توان سه شنبه بازار منطقه کادیکوی نام برد. در منطقه کادیکوی استانبول مراکز خرید زیاد است اما می توانید در سه شنبه بازار این منطقه بهترین و به روز ترین لباس ها را با نرخ مناسب تهیه کنید .

istanbul_grand_bazar_1-thailand

اوپرا اونور پاساژ در منطقه کادیکوی استانبول

یکی از قدیمی ترین بازار هایی که در شهر استانبول یافت می شود اوپرا اونور پاساژ می باشد که در منطقه کادیکوی استانبول است. نرخ مناسب اجناسی که در این بازار وجود دارند و همچنین از قیمت مناسبی برخوردارند باعث شده است که این بازار در لیست ما وجود داشته باشد. یکی از مراکزی که اجناس آن به حدی ارزان است که شما دست پر از این بازار بیرون خواهید آمد همین بازار می باشد.

istanbul-da-en-bilinen-ucuz-alisveris-duraklari-7014260_5697_m-640x357

در ادامه تعدادی از بازار هایی که برای این خرید ها مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم. برای خرید پوشاک در استانبول بهترین نقطه خیابان استقلال، خیابان جمهوریت و خیابان روملی است. آخرین دست آورد های صنعت پوشاک و کیف و کفش در این خیابان ها به چشم می خورد. مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه آتاکوی آک مرکز و مرکز خرید کاروسل در منطقه کرکوی را نیز نباید از قلم برای خرید استانبول بیاندازید.

خرید از این بازار ها باید با دقت انجام شود تا مبادا در هنگام خرید اجناس نامرغوب به شما فروخته شود. همچنین به علت این که این بازار ها بسیار پر رفت و آمد هستند مراقب اجناس ارزشمند خود باشید.

اگر ساکن هتل های ۴ ستاره یا ۵ ستاره در تور ترکیه و تور استانبول باشید نیز می توانید از فروشگاه های مخصوص این هتل ها به منظور خرید سوغاتی و … استفاده کنید. اما در کنار این امکانات برخی فروشگاه های سطح شهر هم از امکانات خوبی برای فروش به ایرانیان برخوردارند که در این مورد باید با تورلیدر خود مشورت نمایید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan