توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین پانزده مقصد رمانتیک برای سفر در جهان- بخش دوم

01_stambol_cafegardesh

9 – کرالا ، هند

کرالا (Kerala) مسافران را با سواحل زیبا و جنگل های سرسبز گرمسیری محصور خود می کند. یک روز را در مجموعه ی آبگرم فوق¬العاده ی این شهر با انواع ماساژ به استراحت بپردازید. برای دیدن مناطق خلوت تر به کرالای شمالی بروید. این منطقه کمتر تحت تاثیر توریسم واقع شده است و شامل مزارع چای نیز می شود. به تکادی (Thekkady) و مونار (Munnar) سفر کنید تا از آبشار ها و طبیعت وحشی این منطقه لذت ببرید.
01_karella_cafegaresh

10 – کیوتو، ژاپن

آرامش را در کیوتو (Kyoto)، شهری که بخاطر معابد و قصرهای باستانی اش معروف است، تجربه کنید. از خیابان های مملو از شکوفه گیلاس و تپه های سرسبزش لذت ببرید. باغ های این شهر که تحت تاثیر چین قرار گرفته اند هر یک بهشتی هستند که در آن ها می توانید از گیاهان جوانه زده و معابد زن بازدید کنید. بازدیدکنندگان می توانند به معبد انریاکوجی که معماریی خاص دارد بروند و از نمای (Zen) کوهستان لذت ببرند. از مهمان نوازی ژاپنی و تجملات در تاواریا (Tawaraya) که از زیباترین اقامتگاه های شهر است لذت ببرید.

01_kioto_cafegaresh

11- ماوی، هاوایی

ماوی (maui) مکانی جادویست. بازدیدکنندگان می توانند دست در دست یکدیگر در سواحل روشن آن قدم بزنند، از میان دره های سرسبز بگذرند و در دهکده های تاریخی و جالب آن گردش کنند. به سواحل جنوبی ماوی بروید. این بخش شامل پارک ملی هالکا (Haleakala) و برخی از بهترین سواحل جزیره میشود. در پارک ملی از مرتفع ترین نقطه جزیره میتوانید محیط اطراف از جمله دهانه ی آتشفشان را مشاهده کنید. می توانید اتاقی در هولیو (Ho'oilo) رزرو کنید و از اتاق های اختصاصی با نمایی فوق العاده از اقیانوس لذت ببرید.
01_maui_cafegaresh

12 – پاریس، فرانسه

پاریس را شهر نور می نامند، نام دیگر آن شهر عشق است. حتی اگر دست در دست یکدیگر قدم نزنید و یا در نور شمع شام نخورید، نمی توانید اتمسفر عاشقانه را نادیده بگیرید. برای داشتن نمایی از برج ایفل و امکاناتی مجلل که درخور پادشاهان است، به هتل شانگری لا ( Shangri-La) بروید. در پالایس رویال (Palais-Royal) قدم بزنید و از آرامش لذت ببرید. برای دیدن نمایی بی نظیر از شهر و غروب جادویی به ساکر کور (Sacré-Coeur.) بروید.

01_paris_cafegaresh

13 – سن سباستین، اسپانیا 

سن سباستین (San Sebastián) بهشت عشاق است. از تپه های سرسبز، دریای مواج و ساحلی ایده آل برای حمام آفتاب گرفتن، در سن سباستین لذت ببرید. برای داشتن نمایی از لاکنچا (La Concha) و دکوراسیونی به سبک قدیمی، اتاقی در لاندرس ی د اینگلاترا (de Londres y de Inglaterra) رزرو کنید. مهمان ها می توانند غروب خورشید را از تراس های خصوصی تماشا کنند و از غذا خوردن در رستوران های رو به ساحل لذت ببرند.  سوار تله کابین شوید و به مونته ایگولدو ( Monte Igueldo) بروید و از نمای 360 درجه شهر لذت ببرید.
01_sansebastian_cafegaresh

14 -  وینا ، آستریا

وینا (Vienna) شهری با پیشینه تایریخی غنی، معماریی جذاب و منطقه ی دیدنی در کنار رود دانوب (Danube ) است.
با  قصر شونبرن ( Schönbrunn) به زمان امپراتورها  سفر کنید. باغ آنجا شامل چشمه های مرمری و نماهای جذابی است. برای چشیدن طعم شیرینی های آستریا (Austria) به دمل (Demel) بروید. 
روز را در دویچشوردنکلاستر (Deutschordenskloster) مکانی جذاب مملو از نقاشی که در آن مویقی موتزارت به صورت زنده اجرا می شود، به پایان برسانید.
01_viena_cafegaresh

15 – ولینگتون، نیوزیلند

محیط رمز آلود ولینگتون (Wellington) افرادی که به دنبال محیطی عاشقانه هستند را جذب میکند. جاذبه های طبیعی این شهر گردش در آن را ایده آل می سازد. مسافران می توانند در کوه پایه های خنک، تفرجگاه های ساحلی و دره های سرسبز به گردش بپردازند. به باغ ولینگتون بروید و از دیدن درخت ها و گیاهان لذت ببرید.
شهر همسایه به نام مارتینبرگ (Martinborough)، دارای بیش از 20 تاکستان است که می توانید با کالسکه از میان آن ها عبور کنید.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan