توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

معبد میناکشی

به گزارش توریسم آنلاین؛ معماری ویژه این برج ها چیزی است که شاید فقط باید آن را در هند دید و از این سرزمین انتظار داشت و نه جای دیگر.

برج های معبد میناکشی از 33 هزار مجسمه سنگی شامل مجسمه خدایان هندوها،شیاطین و حیوانات ساخته شده و به صورت رنگین کمانی رنگ شده اند و هر از 12 سال مجسمه ها رنگ آمیزی و مرمت می شوند.

An_aerial_view_of_Madurai_city_from_atop_of_Meenakshi_Amman_temple

بلندترین برج این معبد 51 متری است و روزانه 15 هزار بازدیدکننده دارد که نیمی از آن هندوهایی هستند که برای دعا به آنجا می روند.

ساخت این مجموعه به قرن 6 بازمی گردد و در قرن های 16 تا 18 مجسمه های اصلی در برجها به کار رفتند اما رنگ آمیزی با رنگهای روشن برای برگزاری فستیوال های مختلف اخیرا انجام شده است.

تعداد بازدیدکنندگان بین 15 تا 25 هزار نفر متغیر است از ازدواج و دعا برای سلامتی و ثروت تا غذا دادن به فقیران ،خوابیدن و یادگرفتن ،کارهایی هستند که در این معبد انجام می شود.

فضای داخل برجها نیز به مانند نماهای بیرونی ،با مجسمه های بزرگی تزیین شده اند.

معابد Meenakshi هندوستان

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan