توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

10 جاذبه دیدنی در مونیخ آلمان

  1. ورزشگاه آلیانز آرنا

ورزشگاه آلیانز آرنا-Allianz-Arena-Stadium

طرفداران ورزش که می‌خواهند محبوبیت فوتبال در مونیخ را ببینند کافی است که به بازدید ورزشگاه آلیانز آرنا بروند، که بیشتر از ۷۵۰۰۰ صندلی برای دیدن بازی‌های هر یک از دو تیم شهر را دارد. این ورزشگاه با شروع فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ جایگزین استادیوم المپیک شد. این ورزشگاه که میزبان جام جهانی در سال ۲۰۰۶ بوده است، برای پانل های خود شناخته شده است که بسته به این که کدام تیم بازی می‌کند و نوع بازی که محلی و یا ملی باشد تغییر رنگ می‌دهد.

  1. موزه پیناکوتک

موزه پیناکوتک-Pinakothek-Museums

موزه پیناکوتک در واقع سه موزه است: قدیمی، جدید و مدرن. پیناکوتک قدیمی یکی از قدیمی‌ترین گالری‌های هنری در جهان است، و محل مجموعه برجسته‌ای از نقاشی‌های استادان قدیمی است. پیناکوتک جدید قرن ۱۹ را پوشش می‌دهد در حالی پیناکوتک مدرن نمایشگاه هنر مدرن است. آنها بخشی از هنر منطقه مونیخ هستند که به عنوان Kuntstareal شناخته شده است. هنگامی که دستور ساخت آن در سال ۱۸۲۶ توسط پادشاه لودویگ‌من داده شد، پیناکوتک قدیمی بزرگترین موزه در جهان بود. نئو رنسانس بیرونی به سرعت تبدیل به مدلی برای موزه‌های واقع شده در سراسر اروپا شد.

  1. موزه آلمان

موزه آلمان-Deutsches-Museum

موزه آلمان یک موزه علوم و فن آوری در سطح جهانی است که بازدید کنندگانی در همه سنین، حتی برای کسانی که اظهار می‌کنند که علاقه‌ای به چنین موضوعاتی ندارند را دارد. بازدید کنندگان می‌توانند از تور رایگان (فقط به زبان آلمانی) در ۵۰ منطقه نمایشگاه موزه استفاده کنند، و در مورد موضوعات مختلف از برق تا آلات موسیقی بحث کنند، و در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها شرکت کنند. این موزه دارای مجموعه‌ای از بیش از ۱۰۰۰۰۰ اشیاء مرتبط با علم و فن آوری از عصر حجر تا امروز است. در این موزه خانوادگی است و دارای ۱۰۰۰ فعالیت برای کودکان ۳ تا ۸ ساله دارد.

  1. کاخ رزیدنس مونیخ

کاخ رزیدنس مونیخ-Munich-Residenz

کاخ رزیدنس مونیخ برای قرن‌ها قبل از آنکه برای عموم مردم در سال ۱۹۲۰ باز شود، خانه حاکمان باواریا یعنی ویتلسباخ‌ها بود. مجموعه‌های هنری آن و سبک‌های مختلف معماری به نمادهای قدرت خانواده سلطنتی تبدیل شد. در جنگ جهانی دوم به محل اقامت خسارات سنگینی وارد شد، اما تا آنجا که ممکن بود ترمیم شد. امروزه آن به عنوان یکی از بهترین موزه‌های قصری در اروپا در نظر گرفته می‌شود. ویتلسباخ‌ها هنرها و اشیاء را برای قرن‌ها جمع آوری کرده‌اند، که بازدید کننده قادر خواهند بود مجموعه‌ای برجسته از پرسلن، نقاشی‌ها، اشیاء نقره‌ای، مبلمان نادر، لوستر و مجسمه را ببینند.

  1. ب ام و ولت و موزه

ب ام و ولت و موزه-BMW-Welt-&-Museum

ب ام و برای اتومبیل‌ها و موتور سیکلت‌های سریع آن شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها چه جایی بهتر ب ام و ولت و موزه ب ام و. ب ام و ولت (دنیای بی ام و) محلی برای دیدن و کسب دانش از آخرین محصولات شرکت است. ب ام و ولت همچنین لوازم جانبی و قطعات کمکی را برای وسایل نقلیه خود به فروش می رساند، و نمایشگاهی برای آخرین مدل‌های خود را میزبانی می‌کند. این محل در نزدیکی پارک المپیک واقع شده است؛ دارندگان بلیط پارک می‌تواند در پذیرش ب ام و ولت تخفیف را دریافت کنند. موزه ب ام و در آن نزدیکی نمایشگاه ردیابی تاریخ این وسایل نقلیه دو چرخ و چهار چرخ معروف را دارد. بسیاری از اتومبیل‌های قدیمی و موتور سیکلت‌ها در یک سطح شیب دار مارپیچی در امتداد ساختمان برای نمایش قرار دارند.

  1. کاخ نیمفنبورگ

کاخ نیمفنبورگ-Nymphenburg-Palace

کاخ نیمفنبورگ تولد وارث تاج و تخت باواریا را گرامی می‌دارد، که به سفارش پدر و مادر ماکسیمیلیان دوم امانوئل در سال ۱۶۶۴ ساخته شده است. این کاخ به عنوان اقامتگاه تابستانی حاکمان باواریا خدمت کرده است. هنگامی که ماکس امانوئل تاج و تخت را به ارث برد به طور قابل توجهی کاخ را بزرگ‌تر کرد. امروزه این کاخ باروک یکی از جاذبه‌های توریستی محبوب در مونیخ است، اگرچه بخش‌هایی از آن به روی عموم بسته است چراکه آن به عنوان خانه‌ای برای دوک فعلی بایرن خدمت می‌کند. سقف باروک اصلی با نقاشی‌های دیواری تا امروز سالم باقی مانده است و گالری زیبایی‌های شاه لودویگ‌من پرتره ۳۶ زن زیبای مونیخ را به تصویر می‌کشد.

  1. فراونکیرخه مونیخ

فراونکیرخه مونیخ-Munich-Frauenkirche

فراونکیرخه مونیخ (Munich Frauenkirche) یکی دیگر از مناطق برجسته معروف مونیخ است که از بقیه شهر بلندتر است. قدمت آن به قرن ۱۵ می‌رسد هنگامی که در زمان حیرت انگیز ۲۰ سال ساخته شد، هر چند که اتمام برخی از ویژگی‌های آن به علت کمبود پول به تعویق افتاد. فراونکیرخه مونیخ به عنوان کلیسای جامع برای قلمرو مذهبی اسقف اعظم مونیخ خدمت می‌کند و منزل اسقف اعظم است. کلیسای جامع گوتیک قادر به نگه داشتن ۲۰۰۰۰ عبادت کننده است. کلیسای جامع در جنگ جهانی دوم آسیب دید اما بازسازی شد. این محل برای زنگ‌های آن معروف است و محل استراحت نهایی برای دوک بایرن است.

  1. هافبراهاوس

هافبراهاوس-Hofbrauhaus

ساکنان مونیخ نوشیدنی‌های خود را دوست دارند و سالانه در جشن اکتبر آن را جشن می‌گیرند. هافبراهاوس (Hofbrauhaus) یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های نوشیدنی در شهر است. قدمت هافبراهاوس به سال ۱۵۸۹ می‌رسد، زمانی که توسط ویلهلم، دوک باواریا تاسیس شد، زمانی که آن به عنوان نوشیدنی برای خانواده سلطنتی مونیخ خدمت می‌کرد.حتی در آن زمان، این نوشیدنی‌ها شهرت بین المللی داشت که اشغالگران سوئدی در ازای ۶۰۰۰۰۰ بشکه آبجو با غارت نکردن مونیخ موافقت کردند. کارخانه نوشیدنی و سالن آن در میان محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی در مونیخاست.

  1. انگلیشر گارتن

انگلیشر گارتن-Englischer-Garten

اندازه پارک مرکزی شهر نیویورک در مقایسه با انگلیشر گارتن (Englischer Garten) مونیخ محدودتر است، که آن یکی ازبزرگترین پارک‌های شهری در جهان است. این پارک که از مرکز شهر تا شمال شرق مونیخ امتداد یافته است و در سال ۱۷۸۹ تاسیس شد، اما در طول قرن‌ها گسترده‌تر شده است. آن نام خود را از باغ‌های سنتی انگلیسی که در قرن ۱۸ و اوایل ۱۹ محبوب بودند، می گیرد. این پارک توسط سربازان در زمان صلح برای یاد دادن مهارت‌های کشاورزی ساخته شده بود. باغ شامل یک قهوه خانه ژاپنی، یک علفزار که در آن حمام آفتاب مجاز است و موج‌های مصنوعی مورد استفاده شده توسط اسکی بازها است.

  1. مارین پلاتز

مارین پلاتز-Marienplatz

میدان مارین پلاتز (Marienplatz) معروف‌ترین میدان در مونیخ است که هزاران نفر از گردشگران را هر روز برای دیدن تالار شهر جدید که قدمت آن به سال ۱۸۷۴ می‌رسد را به خود جذب می‌کند. سیتی‌هال در سبک احیای گوتیک ساخته شده و بسیاری از حاکمان ویتلسباخ را در نمای اصلی نشان می‌دهد در حالی که مجسمه چهار پادشاه باواریا در یک سطح پایین‌تر می‌باشد. این ساختمان مزین شده خود یک جاذبه توریستی است اما آنچه واقعا گردشگران را به مارین پلاتز می‌کشاند اجرای سه بار در روز ساز Glockenspiel است. رستوران Ratskeller معروف رستوران است.

منبع:آلامتو

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan