توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

ریچارد برنسون

این شرکت با قراردادهای بزرگی که با بزرگان موسیقی مانند The Rolling Stones بست توانست در اوایل دهه 80 جزو 6 شرکت بزرگ در حوزه پخش موسیقی شود.
برنسون، این بازاریاب نخبه و موفق به خاطر دیوانگی‌هایش شناخته شده است. مانند سفر در بالن‌های خاص، سفر به فضا و یا آزمایش ماشین‌های پرنده. برنسون شرکت هوایی ویرجین آتلانتیک را در سال 1984، شرکت موبایل ویرجین را در سال 1999 و ویرجین گالاتیک که شرکتی برای سفرهای توریستی فضایی است را در سال 2004 بنیان گذاری کرده است.

موفقیت‌های برنسون در تجارت به قدری زیاد بوده اند که برای او مدال‌ها و افتخارات بسیاری را به همراه داشته است. مانند دکترای افتخاری تکنولوژی از دانشگاه Loughborough در سال 1993 و کسب مقام Sir از ملکه انگلستان در سال 1999. او همچنین برنامه تلویزیونی مخصوص به خود یعنی The Rebel Billionaire را دارد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan