توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

شمع قبانی

شمع قبانی نویسنده، سخنران و مدیر ارشد اجرایی گروه بازاریابی Marketing Zen Group است که خود در سال 2009 آن را راه اندازی کرده و در حوزه بازاریابی در شبک های مجازی فعالیت می کند. وی همچنین نویسنده کتابی در حوزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی با عنوانThe Zen of Social Media Marketing: An Easier Way to Build Credibility, Generate Buzz, and Increase Revenue است دارای رتبه سوم فروش در سایت آمازون می باشد.

مجموعه Marketing Zen Group که در دالاس آمریکا واقع شده است، مجموعه است در سال 2009 با سرمایه بالغ بر 1500 دلار راه اندازی شده و در سال سودی معادل 400% ایجاد می کند. این شرکت که عمدتا خدماتی در حوزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی و روابط عمومی به شرکت های بزرگ و کوچک خصوصی و غیر خصوصی در سراسر دنیا ارائه می کند.

این شرکت در لیست 100 شرکت سودآور برتر آمریکا که توسط کارآفرینانی با سن کمتر از 30 سال اداره می شوند قرار دارد. شمع قبانی همچنین یکبار توسط مجله Business Week به عنوان یکی از 25 کارآفرین برتر زیر 25 سال معرفی شده و مجله Business Insider هم از او به عنوان یکی از 20 فرد متخصص در سال 2012 نام برده که همواره باید گوشه چشمی به وی داشت. وی همچنین در سال 2015 به عنوان یکی از 30 شخصیت برتر در حوزه بازاریابی و تبلیغات توسط مجله Forbes معرفی شده است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan