توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

جورج وایکس

جورج وایکس یک خبر نگار و ویراستار آمریکائی الاصل بود. در دوره ای در یک شکایت بر علیه خودش بر مبنای یک تهمت و افترا در دادگاه بازنده باشد و در نهایت در زندان مرکزی نیویورک زندانی گشت. زندانی شدن وی منجر به نگارش یک رساله در باب وضعیت زندان ها در سال 1844 شد. در سال بعد همراه با یکی از دوستانش شروع به انتشار National Police Gazette کرد که روزنامه ای در ارتباط با گزارشات جرم های انجام شده و مسائل مختلف عاطفی و احساسی موجود در جامعه بود. در سال 1856 وی اقدام به خرید یک روزنامه ورزشی به نام The spirit of the Times نمود که پیش از این برای آن کار هم کرده بود. پس از آن با فروختن روزنامه National Police Gazette تا پایان عمر یعنی سال 1885 اقدام به تهیه و ویراستاری و انتشار این روزنامه ورزشی کرد.

اما نکته قابل توجه در رابطه با نبوغ وی در عرصه تبلیغات و بازاریابی همان انتشار و فروش روزنامه National Police Gazette همراه با دوستش Enoch Camp بود. در واقع این روزنامه یک روزنامه ای که عمده مخاطبان را آن دختران و زنان تشکیل می دادند. در عین حالیکه این روزنامه حول محور موضوعات پلیسی و جرم و جنایت منتشر می شد، اما صفحاتی هم داشت که به انتشار تصاویر بازیگران و رقاصه ها می کرد که بصورت خسیسانه ای ملبس شده بودند.

این صفحات اغلب با چندین صفحه مختلف و متنوع از تبلیغات مختلف همراه می شد، در حالیکه در آن دوران تبلیغات اصلا دارای ارزش و جایگاهی در بین مخاطبین عام نداشت. بر همین اساس در تاریخ از جورج وایکس به عنوان اولین کسی نام برده می شود که از موضوع جنسیت و احساسات جنسی به منظور فروش یک محصول نامرتبط با آن استفاده نموده است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan