توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

دانشجوی انصرافی که با بورس میلیاردر شد

طبق گفته وی گاهی اوقات اوضاع بازار اصلا مساعد نیست اما او در بدترین روزهایش حداقل بین 20 تا 30 هزار پوند درآمد دارد ولی در مورد بیشترین میزان درامدش گفت که این مبلغ را بیان نمی‌کند.

الیجا اُیفسو که 21 سال دارد در حال حاضر تنها یک ساعت در روز کار می‌کند و درامد دلخواهش را کسب می‌کند. او اخیرا مرسدس ینز جی‌تی‌اس خریده و در کمبروِل لندن زندگی می‌کند.

دانشجویی که از فرصت‌ها کوچک بهره گرفت و پولدار شد.

او می‌گوید اگر شما سخت کار کنید دیگر به برچسب قیمت لباس‌ها توجهی نمی‌کنید.

این پسر میلیاردر گفت: درکودکی دوستان زیادی داشتم که ما با هم از ماشین‌ها مورد علاقه مان حرف می‌زدیم از خانه رویاییمان می‌گفتیم اما متاسفانه، دوستانم هنوز در همان محیط و محله قدیمی زندگی می‌کنند و به همان مدرسه قدیمی می‌روند و به آن شرایط عادت کرده‌اند. آن‌ها تلاش چندانی برای رسیدن به خواسته‌هایشان نکردند اما من بهترین ساعت‌ها با مارک‌های معروف و ماشین ‌های مورده علاقه‌ام را خریداری می‌کنم و از زندگی‌ام لذت می‌برم و هرقدر بخواهم کار می‌کنم .

الیجا گفت که من از کودکی به ماشین لامبورگینی علاقه بسیار داشتم و آرزوی داشتنش را در سر می‌پروراندم من با تلاش بسیار توانستم ماشین مورد علاقه ام را نیز خریداری کنم.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan