توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

جنگل نوردی


جنگل های دو هزار وسه هزار

تماشای پاییز در بین جنگل های دو هزار و سه هزار و اقامت در هتل سه ستاره در جنگل دو هزار، بازدید از شهرهای رامسر، نمک آبرود، کلاردشت، متل قو و جنگل های عباس آباد.

جنگل ابر 

جنگل ابر که زبانزد خاص و عام است. سفر سه روزه به جنگل ابر، تماشای دورنمای قلعه مازیار، درختان کم نظیر و حفاظت شده سرخ دار و بازدید از بنای یادبود بایزید بسطامی.

جنگل های گرگان


سه روز و نیم جنگل پیمایی در جنگل های پاییزی حفاظت شده جهان نما، اقامت در ییلاق زیبای جهان نما، جنگل های درازنو، ساحل دریای مازندران، برج تاریخی رادکان و بازدید از آبشار کبودوال با یک شب اقامت در خانه روستایی در جهان نما و یک شب اقامت در هتل سه ستاره در علی آباد.

جنگل های اسالم – خلخال

مسیر فوق العاده زیبای اسالم تا خلخال هم که دیگر حرف ندارد. پیاده روی در جنگل های خلخال تا اسالم، بازدید از روستاهای سه ناو، کوهنوردی و جنگل پیمایی ناب، شهرهال اسالم و خلخال، ییلاقات جنگل های طالش، ساحل گیسوم.


جنگل های درفک

سفر دو روزه به جنگل های پاییزی سیاهکل و دیلمان، آبشار لوناک، بازدید از بافت روستای زیبای شاه شهیدان، کاروانسرای تی تی، دامنه گردی در قله درفک.


پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan