توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

دیکتاتورهای ساقط شده جهان

1. خانه زادگاه آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان نازی در برونو-ام-این در کشور اتریش. اخیرا دولت اتریش تصمیم گرفته تا این خانه را ویران کند یا دستکم معماری آن را طوری تغییر دهد که دیگر قابل شناسایی نباشد. عکاس: Kerstin Joensson/AP/SIPA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

2. نمای خارجی خانه زادگاه آدولف هیتلر در عکسی که روز 8 مه 2016 گرفته شده است. روی سنگ نوشته ای که در مقابل خانه نصب شده است، این جمله به چشم می خورد:‌ «برای صلح ، آزادی و دموکراسی. میلیون ها کشته به ما یادآوری می کنند: هرگز فاشیسم». دولت اتریش روز 17 اکتبر اعلام کرد که خانه را با خاک یکسان خواهد کرد اما در پی اعتراض بسیاری از مردم ، دولت این کشور تصمیم گرفت یک مناقصه معماری برای تغییر طرح ساختمان را اعلام کند. هدف: ساختمان به شکلی درآید که هرگز به محل زیارت نئو نازی ها تبدیل نشود. عکاس: CHRIS WALLBERG / PICTURE ALLIANCE / DPA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

3. نمای ویلای تولونیا که اقامتگاه بنیتو موسولینی دیکتاتور فاشیست ایتالیا از سال 1925 تا 1943 در شهر رم بود.عکس در روز 24 اکتبر 2014 گرفته شده است. عکاس: Andrew Medichini/AP/SIPA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

4. پازو دِ مئیراس ، قلعه اربابی در گالیسیا که اقامتگاه فرانسیسکو فرانکو دیکتاتور اسپانیا بود. بازماندگان فرانکو هنوز مالک این قلعه هستند. با این حال، به دلیل اینکه پازو دِ مئیراس در فهرست آثار فرهنگی اسپانیا ثبت شده است ، آنها ناگزیر شدند از سال 2008 دستکم 4 روز در ماه درهای آن را برای بازدید عمومی بگشایند. عکاس: Enrique Dans .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

5. کاخ مجلل پریماوری ( کاخ بهاری) اقامتگاه نیکلای چائوشسکو دیکتاتور معدوم رومانی و همسرش در شهر بخارست که در ماههای اخیر به موزه تبدیل شده است. این عکس در روز 12 مارس 2016 هنگام گشودن درهای آن به روی عموم گرفته شده است. عکاس: Augustin BIRAU .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

6- حمام طلایی نیکلای چائوشسکو و همسرش در کاخ پریماوری . عکاس: Augustin BIRAU .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

7. داچا ( ویلا) کونتسوو اقامتگاه شخصی جوزف استالین دیکتاتور شوروی. این عکس متعلق به نوامبر 2010 است. عکس: AFP / RIA NOVOSTI / SPUTNIK .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

8. ایوان تابستانی داچا کونتسوو که با پنجره های بزرگ محصور شده است. استالین دیکتاتور شوروی 20 سال آخر عمرش را در کونتسوو سپری کرد. استالین در روز 5 مارس 1953 جان سپرد. عکس: AFP / RIA NOVOSTI / SPUTNIK .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

9. یکی از کاخ های صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در شهر بصره. این عکس متعلق به 8 ژانویه 2008 است. عکاس:AFP /ESSAM AL-SUDANI .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

10. یکی از سرویس های بهداشتی کاخ صدام حسین معدوم در شهر بصره پس از تصرف آن توسط تفنگداران بریتانیایی در 7 آوریل 2003 . عکاس: AFP /SIMON WALKER .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

11. شورشیان لیبیایی در داخل باب العزیزه ، پادگان قلعه مانند معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی در شهر طرابلس در 23 اوت 2011 . عکاس: Sergey Ponomarev/AP/SIPA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

12. سالن سعدی قذافی یکی از پسران معمر قذافی در داخل باب العزیزه در 25 اوت 2011 . عکاس: CAI YANG/CHINE NOUVELLE/SIPA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

13. امروز تمام ساختمان هایی که پیش از این مجموعه باب العزیزه را تشکیل می دادند ، ویران شده اند. عکس بخشی از این ویرانه ها که در 31 مارس 2015 ثبت شده است. عکاس: AFP / MAHMUD TURKIA .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

14. یکی از ویلا های لوکس زین العابدین بن علی رئیس جمهور مخلوع تونس در حمامه که در جریان تظاهرات ضد دولتی در 13 ژانویه 2011 به آتش کشیده شده است. دیکتاتور تونس در فردای آن روز از کشورش فرار کرد. در میان دیکتاتورهایی که در این گزارش نامشان آمده زین العابدین بن علی تنها فردی است که هنوز زنده بوده و در تبعید به سر می برد. عکاس :AFP / CLOTILDE GOURLET .

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

15. قلعه اربابی سائو بنتو در شهر لیسبون پایتخت پرتغال که اقامتگاه آنتونیو دِ اولیویئرا سالازار دیکتاتور این کشور بود. به جای اینکه این قلعه تخریب شود امروز به عنوان اقامتگاه رسمی نخست وزیر پرتغال مورد استفاده قرار دارد. در این عکس که متعلق به 19 ژوئیه 2016 است آنتونیو کاستا نخست وزیر پرتغال از فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه استقبال می کند. عکاس: AFP / STEPHANE DE SAKUTIN.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan