توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

شش مقصد سفر برای تعطیلات

گوا، هندوستان

شاید سواحل طلایی، آب های آبی و درختان خرمای این ساحل را با فیلیپین یا تایلند اشتباه بگیرید. اما اگر دقیق تر نگاه کنید متوجه می شوید که این ساحل حس روحانی عمیق تری را ایجاد می کند و غذاهای تند و فلفلی و ساختارهای منحصر به فرد آن در هیچ جزیره گرمسیری دیگری یافت نمی شود.

سفر

بلگراد، صرب

این منطقه گرمسیری در اروپای شرقی مستحق توجه بی حدو مرز مسافرانش است. شهر بلگراد در ساحل رودخانه های ساوا و دانوب به دلیل فرهنگ نوپرستانه، خیابان های پر جنب و جوش و شب های شلوغش با برلین قیاس می شود. پیاده روهای این شهر پر از کافه های رنگارنگ و فروشگاه های منحصر به فرد است که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن ها یافت می شود.

مکان های دیدنی برای سفر

دومینیکا

نمی خواهم درباره جمهوری دومینیکا تعریف کنم بلکه می خواهم درباره جزیزه طبیعت کارائیب دومینیکا که دربردارنده چشمه های طبیعی آبگرم، جنگل های انبوه، کوه های آتشفشان، آبشارها و استخرهای مخفی است.

سفر به شهرهای دیدنی

عمان

زندگی در عمان آرام و آهسته می گذرد. در این شهر فرهنگ عرب و ارزش های بدوی با کمال و مدرنیته همراه شده است. برای دیدن مسجد باشکوه سلطان قابوس در شهر مسقط هم که شدی سفری به عمان داشته باشید.

سفر به شهرهای دیدنی

اوکانگان، کانادا

این روستا بین آلبرتا و ونکوور واقع شده است. هرگز نمی توان از مناظر بی نظیر دریاچه های درخشان، سواحل شنی، تاکستان ها و کوهستان های این روستا بی توجه گذر کرد.

سفر به شهرهای دیدنی

کانازاوا، ژاپن

اگر تصمیم دارید سفری به ژاپن داشته باشید حتما این شهر را در لیست مکان های دیدنی قرار دهید که درست در کنار توکیو و کیوتو قرار دارد. مسیر بین کانازاوا و توکیو را می توان با یک قطار سریع السیر پیمود. این شهر ترکیبی از مدرنیته و سنت های قدیمی ژاپنی است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan