توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین تمرینات ورزشی برای شروع روز

یوگا: یوگا باعث آرامش شما می‌شود. این تمرین یک ترکیب منحصر به فرد محسوب می‌شود و یکی از ورزش‌هایی است که برای مقاومت  عضلات، سلامت سیستم قلبی-عروقی و انعطاف پذیری عالی است. شما می‌توانید تمرینات یوگا را در آغاز روز انجام دهید و هارمونی بدن و ذهن خود را حفظ کنید. بعد از انجام تمرینات یوگا کل روز احساس انعطاف پذیری و آرامش خواهید داشت.

تای چی(Tai Chi): اگر به هنگام بیدار شدن از خواب احساس درد و ناراحتی دارید، تای چی یکی از تمرینات ورزشی عالی است که برای  شروع روز موثر خواهد بود. حرکات آرام آن می‌تواند جریان خون و عضلات را بهتر کند. همچنین این حرکات باعث ایجاد فشار زیاد و سخت به مفاصل نمی‌شود. این  تمرین یکی از شگفت انگیزترین فرم‌های  درمان فیزیکی برای افرادی است که در مفاصل خود مشکل دارند یا از جراحی و اسیب‌های وارد شده رنج می برند.

کشش: برای افرادی که به دنبال شروع درست و مناسب روز خود هستند هیچ چیزی بهتر از کشش نخواهد بود. کشش باعث از بین رفتن  دردها و خستگی عضلات می‌شود و از بروز درد در زانو، ستون فقرات و سایر مفاصل پیشگیری می‌کند. همچنین انجام تمرینات کششی باعث افزایش جریان خون و بهبود خلق و خوی شما خواهد شد.

دویدن / پریدن: شاید بتوان گفت هیچ چیزی سرگرم کننده تر از پریدن از روی رودخانه یا بالا رفتن از کوه در اوایل صبح نیست. دویدن و  پریدن در اوایل صبح یکی از روش‌های عالی برای افزایش متابولیسم بدن محسوب می‌شود. بعد از دوش گرفتن و خوردن یک صبحانه سالم، برای کار خود آماده خواهید بود.

آموزش‌های کاربردی: ایده رانندگی به سمت باشگاه در هوای تاریک صبح به نظر جذاب نمی‌رسد اما با آموزش‌های کاربردی هرگز نیازی به  ترک منزل نخواهید داشت. شما می‌توانید ده‌ها تمرین ورزشی وزن بدن  همچون دراز و نشست،اسکوات،پلانک و سایر موارد را انجام دهید. این تمرینات ورزشی می‌تواند بدن شما را مستحکم تر کند و انرژی مورد نیاز برای انجام سایر فعالیت‌های روزانه را فراهم اورد. بدون نیاز به وزنه و ماشین آلات مختلف می‌توانید این تمرینات را انجام دهید.

تمرینات HITT: اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارند زیاد بخوابند بهتر است تمرینات HITT را امتحان کنید.  انجام چنین  تمریناتی باعث می‌شود بدن شما استقامت بیشتری داشته باشد.  همچنین با کمک این تمرینات می‌توانید کالری‌های بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

وزنه برداری: اگر می‌خواهید سطح متابولیسم خود را در طول روز افزایش دهید،کمی تمرین مقاومتی می‌تواند به شما کمک کند. وزنه  برداری بافت عضلات را می‌شکند و  بدن شما باید انرژی بیشتری را مورد استفاده قرار دهد  تا بتواند آن را دوباره ترمیم نماید. این موضوع منجر به سوزاندن کالری بیشتر در طول روز می‌شود.

روز خود را با این تمرینات ورزشی آغاز کنید تا در کل روز انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های خود را داشته باشید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan