توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

نشریه سنگاپوری:ایران مرواریدی درخشان است

این نشریه که به لحاظ کیفیت و محتوا از جایگاه ممتازی در سنگاپور برخوردار است، نسخه های خود را در پروازهای خطوط هوایی سنگاپور، دفاتر گردشگری و فروش بلیت هواپیما و هتل های سنگاپور و شعبات هتل های سنگاپوری در خارج از این کشور توزیع می کند. بخشی از این شماره مجله به گفت وگو با 'جواد انصاری' بلندپایه ترین دیپلمات ایران در سنگاپور اختصاص یافته که در آن تحولات کشورمان در پی توافق برجام و توسعه صنعت گردشگری و جاذبه های فرهنگی و تاریخی سرزمین پهناور ایران مورد بحث و گفت وگو قرار گرفته است.

وی گفت برای کسانی که به دنبال شناخت عمیق تری از ایران هستند، جذابیت های متنوع، تاریخ طولانی مدت، غذاهای لذیذ و مهمان نوازی ایرانیان فرصت بی نظیری برای آنها فراهم می کند. این دیپلمات ایرانی افزود: به رغم اینکه سنگاپور از تنوع غذایی گسترده ای برخوردار است، اما تنوع گسترده تر غذا در ایران هر سنگاپوری را عاشق غذای ایرانی و مهمان نوازی مردم می کند.

انصاری گفت که انتخاب های گسترده ای برای گردشگرانی که به ایران سفر می کنند وجود دارد و برای آنچه که در کشورمان وجود دارد، بیش از یک بار سفر نیاز است. وی همچنین تصریح کرد که شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ایران این امکان را برای گردشگران به وجود می آورد که صبح در ساحل خلیج فارس از ورزش های آبی لذت ببرند و با یک پرواز بعدازظهر نیز از اسکی در دامنه های البرز بهره مند شوند.

سفیر غیردائم ایران در سنگاپور که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، در ادامه به توافق هسته ای ایران با قدرت های غربی و اشتیاق کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، آلمان و همچنین چین به منظور دستیابی به فرصت های موجود در ایران اشاره کرد. در این مجله همچنین آمده است: سنگاپور نیز از جمله کشورهای آسیایی است که با سفر وزیر صنعت و تجارت خود در سال گذشته به تهران و امضاء توافقنامه سرمایه گذاری دوجانبه اشتیاق خود را برای بهره گیری از بازار مستعد ایران نشان داده است.

در این مجله آمده است: در دو ماه گذشته تعداد گردشگران خارجی که به ایران سفر کرده اند، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد رشد داشته و این صنعت بیش از یکهزار و ۳۰۰ پروژه سرمایه گذاری خارجی جذب کرده است. ماهنامه گردشگری 'زد.بی.بی.زد' سنگاپور در ادامه به نقل از 'جواد انصاری' نوشت که سنگاپور تخصص صنعتی به منظور توسعه صنعت گردشگری ایران را دارد.

بر اساس گزارش این مجله، ایران با داشتن ۲۱ اثر تاریخی ثبت شده در سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) یکی از ۲۰ مقصد گردشگری سال ۲۰۱۷ توسط 'بلومبرگ' معرفی شده است. به گفته سفیر ایران در سنگاپور، 'کینگ کانگ اِنگ' سردبیر این مجله که دو ماه پیش به ایران سفر کرده است و از نزدیک با جذابیت های کشورمان آشنا شده، این سفر را انگیزه اصلی تخصیص شماره ای از این مجله به ایران عنوان کرده است.

منبع: ایرنا

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan