توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

غلامرضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال

گروه صنعتی زرین غزال با زیربنای ۴۸ هزار متر مربع و در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی شیراز در سال ۸۴ به بهره‌برداری رسید. این شرکت تولید بستنی را از سال ۱۳۸۴ و تولید لبنیات را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.

بر اساس آمار سال ۱۳۸۹ بیش از ۸ هزار نفر در این مجموعه مشغول به‌کار بوده‌اند. گروه صنعتی زرین غزال بیش از ۶۰ نوع بستنی تولید می‌کند و روزانه ۵۰۰ تن ظرفیت فرآوری شیر دارد.

در سال ۱۳۸۹ حدود ۴۰ درصد بازار بستنی و لبنیات ایران به دایتی تعلق داشت و در زمینه صادرات بستنی به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز بازار بسیار خوبی داشت و دوغ تولیدی این شرکت به کشورهای کویت و بحرین صادر می‌شود.

مجتمع شیر و گوشت فرزیس بزرگترین دامداری شیری جنوب کشور می باشد.

شرکت حمل و نقل دایتی، مجهز به انواع کامیون های سبک و سنگین و تریلر با سیستم سرمایش انجماد می باشد. این بخش به لحاظ ظرفیت و سرمایه گذاری انجام شده، بزرگترین و جدیدترین سازمان حمل و نقل زیر صفر ایران می باشد.

واحدهای سازمانی انفورماتیک و فن آوری اطلاعات و ارتباطات و طرح و برنامه شرکت زرین غزال، فعایت های مستمر و وسیع خود در حوزه های مختلف کسب و کار را از بدو تأسیس شرکت زرین غزال در سال ۱۳۸۱ آغاز نمودند و در انتهای سال ۱۳۸۸ با توسعه روزافزون و پوشش دادن مراکز مختلف گروه صنعتی غزال تبدیل به یک شخصیت حقوقی مستقل گردیدند که با نام شرکت فن آوران هوشمند ساز غزال از مجموعه شرکت های تابعه گروه صنعتی غزال به فعالیت خود ادامه می دهد.

عرضه فعالیت های مختلف شرکت فن آوران هوشمند ساز غزال را می توان ارائه خدمات و محصولات مرتبط با فن آوری های نوین و پیشرفته برای هوشمند سازی کسب و کار دانست. از این دسته می توان موارد ذیل را نام برد:

ارائه راه حل های جامع (Exclusive Solutions) در صنایع و کسب و کارهای مختلف؛

ارائه راه کار توزیع و فروش محصولات شرکت های تولیدی به شکل مویرگی و با استفاده از دستگاه های رایانه قابل حمل به شکل کاملاً مکانیزه و بی سیم؛

تولید، مونتاژ، تعمیر،و سایر خدمات مرتبط با سخت افزار در حوزه رایانه، ماشینهای اداری و صنعتی؛

فعالیت های بازار گانی نظیر واردات و صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی؛

فعالیتهای تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی پیرامون فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی سیستم؛

تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های بهینه اطلاعات مدیریت و مهندسی فرآیند؛

انجام پروژه های سفارش مشتری در حوزه های نرم افزار، شبکه، اتوماسیون صنعتی و پزشکی، سیستم های هوشمند، رباتیک، لیزر و نانو تکنولوژی، رسانه های کامپیوتری و استانداردهای مرتبط با فن آوری؛

شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس بزرگترین تولید کننده تخم مرغ (پارسیرنگ) در نیمه جنوبی کشور و دارای ظرفیت یک میلیون و هشتصد هزار مرغ تخمگذار و توان تولید سالانه ۲۶۰۰۰۰ تن تخم مرغ در انواع معمولی،امگا ۳ ،ویژه ( با طعم محلی) و دو زرده (در بسته بندی های ۴،۶،۹،۱۰،۱۲،۱۵،۱۸،۳۰عددی) می باشد.


فعالیت شرکت نویدپی در زمینه ساخت و تولید سازه های فلزی سبک و سنگین مانند سوله سالن، مخازن زمینی و هوایی و… می باشد.


پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan