توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

کشورهای آسیای شرقی باعث رشد صنعت گردشگری در آسیا

با وجودیکه که دبی و امارات تا به حال سرمایه گذاری های زیادی برای رشد صنعت گردشگری خود داشته اند تحقیقات جدید مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که کشورهایی که در شرق آسیا هستند رشد و پیشرفت زیادی را در توسعه زیر ساخت های توریسم داشته اند. در بین ۱۳۶۶ کشور جهان، کشور ژاپن در شاخص رقابت پذیری در گردشگری حتی بالاتر از بریتانیا و آمریکا به جایگاه چهارم رسیده  است . ژاپن هر سال بیشتر از ۱۹/۷۷ میلیون گردشگر بین المللی دارد که حدود ۲۵۵ میلیارد دلار برای این کشور درآمد می آورند. ژاپن در منطقه آسیا و استرالیا رتبه اول را از این نظر به دست آورده است.

سنگاپور

بعد از ژاپن، دومین کشور آسیایی، هنگ کنگ است  که هر سال با ۲۶/۸ میلیون گردشگر خارجی، ۳۶ میلیار دلار درآمد دارد . کشور سنگاپور بعد از ژاپن و هنگ کنگ سومین کشور آسیا در شاخص جهانی رقابت پذیری گردشگری است، این کشور در جهان جایگاه سیزدهم را دارد و هر سال با ۱۲۲ میلیون گردشگر ۱۶/۷ میلیار دلار درآمد کسب می کند. دیگر کشور بالای این لیست، چین است؛ این کشور هر سال ۵۶/۸ میلیون گردشگر خارجی دارد و از این راه ۱۱۴۴ میلیار دلار درآمد بدست می آورد. جالب است بدانید چین از نظر منابع فرهنگی رتبه باورنکردنی ۱ و از نظر منابع طبیعی رتبه ۵۵ را دارد. مطمئنا این کشور با ظرفیت هایی که دارد می تواند در سال های آینده شاخص رقابت پذیری گردشگری خود را افزایش دهد. کشور آسیایی دیگر که آن هم در شرق آسیا است کره جنوبی می باشد که نسبت به ۲ سال قبل ۱۰ پله بالاتر آمده و رتبه نوزدهم جهانی را در شاخص رقابت پذیری گردشگری به دست آورده است. کره جنوبی هر سال ۱۳.۲ میلیون گردشگر بین المللی دارد و از این راه ۱۵ میلیارد دلار در سال درآمد دارد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan