توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

شیکی شیما هتلی متحرک

به گزارش پایگاه اینترنتی مهرشادگلابچی این قطار دارای 3 سوییت ویژه و 17 سوییت معمولی با ظرفیت هر سوییت دو مسافر می باشد. هریک از این  سوییت ها ‏دارای تجهیزات کامل از جمله تختخواب ، دستشویی و حمام می باشند و مهم تر از همه چشم اندازی فوق العاده ایا ز مناظر ‏بیرون می باشد که قابل مشاهده است. سوییت های ویژه دارای پنجره های سراسر شیشه ای بوده که تماشای مناظر بیرون را لذت بخش تر ‏نیز خواهد کرد.این قطار سالنی ویژه برای تماشای مناظر با دیوارها و سقف شیشه ای با نمای وسیعی از منظره بیرون برای مسافران فراهم کرده و در سالن اجتماعات هم مسافران می توانند به صورت زنده موسیقی گوش دهند و رستوران موجود در این قطار نیز انواع غذاهای ژاپنی را سرو می کند و فضایی که برای صرف غذا در نظر گرفته شده بسیار شگفت انگیز بوده و دیدنش هر کسی را به حیرت وا می دارد. 

لوکس ترین کوپه این قطار دوبلکس بوده و اتاق خواب آن در طبقه پایین قرار گرفته است.اتاقی که به شیوه اتاق های ژاپنی ساخته شده و یک سرویس حمام چوبی و بخاری سنتی ژاپنی، کوتاتسو، هم  برای گرم نگه داشتن پاها در آن کار گذاشته شده است.برای ساخت مبلمان هتل متحرک شیکی شیما از چوب لهستانی و با استفاده از روش سنتی خم کردن چوب ها به وسیله بخار درست شده اند. شرکت طراحی فرش «Oriental Carpet Mills» که برای محصولاتش در کاخ واتیکان شهرت دارد، کار تامین فرش ها را بر عهده داشته است.

نکته جذاب تر این که در هر فصل این قطار مسیر متفاوتی را طی می کند ، برای مثال سفر سه شب و چهار روزه در تابستان از ‏شهر توکیو آغاز شده و از شهرهای ‏Yazawa ‎‏ ،‎ Hachinohe‏ ،‎ Naruko Onsen‏ و ‏Ichinoseki‏ می گذرد و دوباره به توکیو ‏باز می گردد، اما در فصل های دیگر این مسیر متفاوت می باشد.اپراتور این قطار می گوید فقط یک نفر از 76 متقاضی بلیت موفق شد برای اولین حرکت قطار بلیت تهیه کند و همه بلیت ها تا ماه مارس سال آینده به فروش رفته است. هزینه سفر دو روزه همراه با این قطار از 320000 ین ( برابر با 2229 پوند ) بابت هر نفر و سفر چهار روزه آن نیز از 750000 ین ( برابر با 5373 پوند) می باشد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan