توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

پردرآمد ترین شغل ها در ایران

خدمات آنلاین شغل پردرآمد و بدون سرمایه

پر درآمدترین شغل ها در ایران

هر تخصصی که داشته باشی و در دنیای واقعی ازش کسب درآمد میکنی میتونی در دنیای مجازی هم از این تخصص استفاده ببری.

واسطه گری شغل با سود خالص

واسطه گری یا دلالی یکی از کم زحمت ترین و پرسودترین مشاغل به حساب میاد. این شغل نه به سرمایه نیاز داره و نه به اطلاعات و آموزش های خاصی. فقط مشابه بازاریابی که امروزه خیلی رایج شده باید برای چیزهای مختلف مشتری پیدا کنید. بازاریاب های موفق تا ماهی ۱۰ میلیون درآمد هم داشتن.

آرایشگری

آرایشگری یکی از پول سازترین مشاغلی هست که یک خانوم میتونه داشته باشه. آرایشگرهایی که مشتری های ثابت خودشون رو دارن پول زیادی به دست میارن.

فروشگاه آنلاین

پر درآمدترین شغل ها در ایران

یکی دیگه از مشاغل پردرآمد در ایران راه اندازی یک فروشگاه آنلاینه. با فروش کالا از طریق اینترنت خیلی هزینه ها مثل کرایه مغازه، پرداخت مالیات و هزینه های اینچنینی حذف میشه .

پرورش قارچ

یکی از مشاغل مطرح که به دلیل هزینه پایین برای شروع درآمدزا شناخته شده پروش قارچه. این شغل به صورت گلخانه ای انجام میشه و در هر منطقه ای از کشور قابل بهره برداریه. شغل های مشابه این پرورش بلدرچین، شترمرغ، انواع آبزیان و انواع گیاهان میشه اشاره کرد.

سخنرانی بهترین راه برای کسب درآمد اساتید

یکی از شغل های پردرآمد که اخیرا در ایران رشد خیلی خوبی داشته سخنرانی در زمینه موفقیت و کسب درآمده.

وکالت

این رشته طرفدار زیادی داره چون یکی از حرفه های پردرآمد شناخته شده. سرمایه ای که یک وکیل نیاز داره هوش بالاست تا بتونه باهاش به پول زیادی برسه و یکی از ثروتمندترین افراد جامعه بشه.

دندان پزشکی

پر درآمدترین شغل ها در ایران

دندان پزشکی هزینه های سرسام آوری داره و از اونجا که تعرفه دندان پزشکی بالاتر از رشته های دیگه پزشکی هست یکی از پردرآمدترین مشاغل به حساب میاد.

بازیگری

پر درآمدترین شغل ها در ایران

این حرفه به خصوص برای کسانی که خوش قیافه و بااستعداد هستن درآمد خیلی خوبی داره. همانطور که می بینید بازیگرها در شرایط بسیار ایده آلی زندگی میکنن.

جراح زیبایی

پر درآمدترین شغل ها در ایران

امروزه جراحی زیبایی بین جوان ها خیلی شایع شده و چون تقاضای جامعه برای این نوع جراحی زیاده هزینه هاش هم روز به روز بالا و بالاتر میره.

امیدورام تونسته باشید از بین این مشاغل یکی رو انتخاب کرده باشید و اگر موردی هست که فکر می کنید از قلم افتاده بهش اضافه کنید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan