توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

رفع بوی بد دهان

  1. زبان خود را بشویید :

شاید شما دوبار در روز دندان‌های خود را مسواک می‌زنید اما آیا زبان خود را هم می‌شویید؟؟ زمانی که زبان شما به طور مستقیم شسته نشود، یک لایه‌ای بر روی آن ایجاد خواهد شد. اغلب، این لایه می‌تواند باعث ایجاد بوی بد دهان گردد. معمولا شستن زبان به همراه مسواک زدن می‌تواند درمان موثری برای بوی بد دهان باشد. شما می‌توانید از یک زبان شو استفاده کنید که دقیقا برای اینکار طراحی شده است. بیشتر مسواک‌ها نیز دارای ناحیه‌ای برای شستن زبان هستند.

  1. چای سبز بنوشید:

چای سبز راهی آسان برای درمان بوی بد دهان است. بیشتر متخصصان معتقدند که آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سبز می‌تواند با  ترکیبات سولفوری که باعث ایجاد بوی بدن دهان می‌شود، مبارزه کند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که آنتی اکسیدان‌ها حتی در مقابل خوردگی دندان نیز می‌توانند مفید باشند. یکی از مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که چای سبز برای مبارزه با بوی دهان بسیار موثر است.

  1. آدامس بجوید:

اگرچه جویدن آدامس باعث از بین رفتن بوی بد دهان می‌شود اما تنها بوی آدامس نیست که به این مشکل کمک می‌کند. دهان خشک می‌تواند باعث ایجاد بوی بدی در دهان شود و آدامس به دهان کمک می‌کند بزاق بیشتری تولید کند. مطالعات انجام شده نشان داده است که آدامس می‌تواند نفس شما را تازه‌تر کند و بوی بسیار خوبی به دهان شما ببخشد.

  1. از مکمل‌های K12 استفاده کنید:

بوی بد دهان می‌تواند به خاطر وجود باکتری در دهان ایجاد شود. پس باید از شر این باکتری‌ها خلاص شوید. K12 می‌تواند به ایجاد تعادل در بین باکتری‌های مفید کمک کند و باکتری‌های مضر را نیز از بین ببرد. این ماده به سلامت دهان و دندان و همچنین حذف باکتری‌های  مضر بسیار کمک خواهد کرد.

  1. دهان خود را با روغن‌های طبیعی بشویید:

این روش برای سلامت دهان و دندان بسیار موثر است. روغن کشی یکی از سنت‌های رایج هندی‌هاست که می‌تواند برای سلامت دهان مفید باشد. به طور سنتی، فرآیند روغن کشی در دهان به صورت چند دقیقه انجام می‌گیرد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که روغن‌های طبیعی می‌توانند همانند دهانشویه‌ها در درمان بوی بد دهان موثر باشند. روغن کنجد و یا روغن آفتابگردان انتخاب بسیار خوبی است و به طور گسترده برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری:

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم بوی بدن دهان می‌تواند برای بیشتر افراد خجالت آور باشد و زندگی اجتماعی آن‌ها را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. اگر موارد ذکر شده در درمان بوی بدن دهان مفید نبود می‌توانید به دندانپزشک مراجعه کنید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan