توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین فصل سفر به سنگاپور

بهترین فصل گردشگری سنگاپور

بهترین فصل سفر به سنگاپور؛ براساس شرایط آب و هوایی

سنگاپور در فاصله ۶۸۲ کیلومتری از خط استوا قرار دارد و به همین دلیل آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و دمای حرارت آن بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. با توجه به این هوای گرم، تغییرات آب و هوایی همچون بارندگی و شدت گرما می‌تواند روی انتخاب شما برای تعیین زمان سفر به سنگاپور تاثیرگذار باشد.

بهترین موقع سفر به سنگاپور

بادهای موسمی شمال شرقی

از ابتدای ماه نوامبر (اوایل آبان) تا اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) بارندگی‌های شدیدی رخ می‌دهد. از ماه نوامبر (اوایل آبان ماه) تا ژانویه (اوایل دی ماه) بارندگی و وزش بادهای موسمی شدت می‌گیرند و دمای هوا خنک‌تر خواهد بود. گاهی بارندگی تنها یک بعدازظهر طول می‌کشد و گاهی تا چند روز ادامه پیدا می‌کند.

بادهای موسمی جنوب غربی

فصل دوم وزش بادهای موسمی از ماه می (اردیبهشت) تا ماه سپتامبر (شهریور) شروع می‌شود. بادهای موسمی جنوب غربی نسبت به شمال شرقی، بارندگی کمتری به همراه دارد. در ماه‌های ژوئن (خرداد)، جولای (تیر) و اوت (مرداد) میزان بارش به حداقل می‌رسد. معمولا بارندگی در این زمان‌ها، صبح هنگام و تنها یکی دو ساعت طول می‌کشد. رعد و برق یکی از اتفاقات رایج در این ماه‌ها خواهد بود. با این حال بارندگی در هر ماهی از سال ممکن است پیش بیاید و شما قبل از سفر بایدبهترین زمان سفر را نسبت به شرایط خودتان انتخاب کنید.

سایر ماه‌ها

سایر ماه‌ها که در بین دو فصل وزش بادهای موسمی قرار دارند؛ آوریل (فروردین)، می (اردیبهشت)، اکتبر (مهر) و نوامبر (آبان) هستند که با بارش اندکی همراه خواهند بود. در طول این ماه‌ها بارندگی در بعدازظهرها و در هنگام شب رخ خواهد داد. رطوبت هوا حدودا ۷۰ تا ۸۰ درصد خواهد بود و صبح‌ها هوا بسیار دم‌کرده و خفه می‌شود. مهم نیست چه زمانی به سنگاپور سفر می‌کنید، چراکه همیشه با رطوبت، گرما و بارش روبه‌رو می‌شوید؛ با نوشیدن آب بسیار و گردش کمتر در هنگام گرما سلامتی خود را حفظ کنید.

میانگین میزان بارش و درجه حرارت دما در طی ۱۲ ماه سال

میانگین میزان بارش و درجه حرارت دما در طی ۱۲ ماه سال

بهترین زمان سفر به سنگاپور؛ براساس هزینه

سنگاپور کشوری تجاری است که سالانه افراد بسیاری از مشاغل متعدد برای انجام فعالیت‌های کاری به این کشور سفر می‌کنند. این سفرهای کاری عموما نرخ هزینه‌ها را در کشور بالا می‌برد، هرچند در ماه‌های جولای (تیر) و اوت (مرداد) نرخ سفرهای کاری در این کشور کاهش می‌یابد و به همین دلیل هزینه‌ها نیز منصفانه‌تر خواهد بود. اوج هجوم گردشگران به این کشور در ماه‌های دسامبر (آذر) تا ژانویه (بهمن) است، در طی این زمان احتمالا با مشکلاتی رو‌به‌رو خواهید شد و شانس کمتری برای پیداکردن بهترین محل اقامت خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به سنگاپور؛ براساس جشنواره‌ها

جشنواره تایپوسام

این جشن مذهبی به مناسبت بزرگداشت لرد موروگان برگزار می‌شود و زمانی برای طلب بخشایش، توبه و شکرگزاری هندوهای تمیل از درگاه خداوند است. تماشای مراسم برگزاری این جشن باعظمت بسیار جذاب و دیدنی است.  این جشنواره در اواخر ژانویه ( اواخر دی ) و اوایل فوریه ( اوایل بهمن ) برگزار می‌شود.

مسابقات جهانی قایقرانی اژدها

این جشن به یاد کویوان، شاعر و وطن‌پرستی برگزار می‌شود که در طول جنگ برای ندیدن رهبران فاسدی که بر کشورش چیره می‌شوند، خود را درون رودخانه غرق کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ کشور جهان در این مسابقات قایقرانی با شور و هیجان بسیاری شرکت می‌کنند. این مسابقات در اواخر ژوئن تا اوایل جولای (اوایل تیر) برگزار می‌شود.

حمل و نقل در سنگاپور

فرودگاه بین‌المللی چانگی در بیست کیلومتری ساحل شرقی واقع شده است و از آنجا به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی هم‌چون اتوبوس، تاکسی و مترو می‌توانید به هرمکانی بروید. متروی پایتخت بسیار پیشرفته و مناسب است و تقریبا تمام شهر را پوشش می‌دهد و برای سفر در اطراف شهر و نقاط خارج از شهر، استفاده از قطار مناسب خواهد بود.

هزینه سفر به سنگاپور

زندگی در سنگاپور تقریبا گران است، اما با ۱۵ هزار تومان می‌توانید از غذاهای محلی میل کنید و نسبت به پولی که می‌پردازید از ۴۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید هتل مناسبی برای اقامت رزرو کنید.

سلامت در سنگاپور

تب دنگی و ویروس چیکونگونا از بیماری‌های بومی در این کشور هستند. با استفاده از لوسیون‌های ضدپشه می‌توانید از ابتلا به این بیماری‌ها که علایمی چون تب و درد دارند، جلوگیری کنید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan