توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

زیباترین عجایب طبیعی دنیا

دریاچه ی خال خالی توسط مردم بومی مورد توجه بوده و مقدس انگاشته شده است اما ببینیم چرا آنها از آن به عنوان دریاچه ای مقدس یاد می کنند. در تابستان آب دریاچه تبخیر می شود و استخر های کوچک با املاح معدنی باقی می‌مانندکه هر کدام از آن‌ها به رنگی متفاوت از دیگری است. این رنگهای متفاوت به دلیل وجود همان املاح معدنی متفاوت است. در بازدید از این منظقه بهتر است خیلی به قبایل بومی آنجا نزدیک نشوید.
  1. جاده غول در ایرلند شمالی

جاده غول در ایرلند شمالی

شصت میلیون سال پیش یک فوران آتشفشانی بزرگ باعث خروج توده بازالتی بزرگی شد، که پس از خنک شدن با هم مخلوط شد و سخت و جامد شده‌اند و ترک هایی  که امروزه دیده می‌شود را به وجود آورده است. حدود ۳۷ هزار ستون چند ضلعی در این میراث جهانی وجود دارد به طوری که به لحاظ هندسی کاملاً دقیق و همسان هستند و در افسانه محلی گفته می‌شود آنها توسط یک غول ایجاد شده است.

  1. چشمه ثور در اورگان آمریکا

چشمه ثور در اورگان آمریکا

شرایط سخت و خشن در چشمه ثور که به نام شاخ فواره نیز شناخته می‌شود، گشت و گذار شما را به گودالی خمیده می‌رساند که آب را به درون خود کشیده و سپس با نیروی بزرگی به سمت بالا فواره می‌کند.

  1. پاموککاله در ترکیه

پاموککاله در ترکیه

مکان قابل توجه میراث جهانی یونسکو در جنوب غربی ترکیه در ویرانه های شهر باستانی هیراپولیس که در اطراف آن شهری بزرگ ساخته شده است. آبشارهایی از چشمه های طبیعی که پایین تر از آن‌ها تراسهایی از تراورتن سفید به شکل استخر های آب گرم خیره کننده ای را مهیا ساخته است.

  1. دریاچه هیلیر در استرالیای غربی

دریاچه هیلیر در استرالیای غربی

این دریاچه قابل توجه در سال ۱۸۰۲ در بزرگترین جزیره از مجمع الجزایر رچه رچ استرالیای غربی کشف شد. این دریاچه در طول اعصار و در تمام طول سال رنگ صورتی خود را نگه می دارد. بعضی از دانشمندان دلیل رنگ این دریاچه را در مقدار زیاد شوری آن همراه با حضور گونه ای جلبک دریایی شناخته شده به نام دونالیلا سالینا و باکتری های صورتی رنگ شناخته شده به نام  هالو باکتری می‌دانند.

  1. کوهای تیانزی در چین

کوهای تیانزی در چین

این کوهها در شمال غربی استان هونان در چین واقع شده است. این پشته های سنگ آهک متلاشی شده و پوشیده شده با سبزه های با شکوه که اغلب در مه مهو شده‌اند. یک تله کابین تا  روستای هوانگ شی شما را می‌برد و از آنجا مسیرهای ریلی هوایی زیادی وجود دارد تا مناظر نفس گیر تیانزی (پسر آسمان) را به شما نشان دهد. جای تعجب ندارد که این طبیعت بکر و خاص الهام بخش کوهای معلق در فیلم Avatar باشد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan