توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ

فروشگاهها و مراکز خرید

اگر جنبه‌های متعددی از یک مرکز خرید مدنظرتان هست حتماً باید به الیسیو فود هال (Elseeve Food Hall) بروید. یک مرکز خرید بزرگ با معماری زیبا، فروشگاههای بسیار و جاذبه های دیدنی و خوراکی که نظر هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد.

اگر به دنبال خرید از برندهای پر زرق و برق و مشهور بین‌المللی هستید و دوست دارید وقت خود را حداقل به مدت ۳ ساعت در میان انبوهی از فروشگاهها بگذرانید حتماً از مرکز خرید گالریا (Galeria) دیدن کنید. این مرکز خرید در خیابان لیگوفسکی بوده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای شما خواهد بود.

Gostiny Dvor

Gostiny Dvor

اگر می‌خواهید بزرگترین و اولین مرکز خرید بزرگ دنیا را ببینید حتماً باید به دیدن گوستینی دِور (Gostiny Dvor) بروید. این مرکز خرید در اواسط قرن ۱۷ میلادی ساخته شده است و به مرور زمان تبدیل به مرکز خرید شده است که گفته شده اولین در دنیا بوده است.

مجتمع مرکز خرید لتو (Leto) یکی از مراکز خرید مدرنی است که ساعتها شما را مشغول کرده و لذت تجربه خرید را به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به دنبال مد لباس، کفش و ملحقات آن هستید شاید بهتر است فقط به میکر دزاین لوفت (Maker Design Loft) بروید. مد روسی که خودش را در لباس، کفش و ملحقات آن از هنر و ذهن مشهورترین طراحان مد روسی و حرفه‌ای ترین خیاطان در این فروشگاه به نمایش گذاشته است در کنار قهوه و نوشیدنی این مرکز خرید به شما لحظات دلنشینی را هدیه خواهد داد. البته مطمئن باشید که انتظار قیمتهای مناسب را نباید داشته باشید.

اما دانستن چند فروشگاه و مرکز خرید برای سوغاتی نیز خالی از لطف نیست. یکی از آن‌ها می‌تواند مرکز کتاب سن پترزبورگ باشد. فروشگاهی مملو از کتاب و کارت پستال و سایر کادوهای  کوچک و زیبا که می‌تواند جذابیت و لذت خریدن را داشته باشد. شاید مرکز خرید پیترلند (Piterland) هم محلی مناسب برای پیدا کردن هدیه و سوغاتی و خلاصه کادوهای خاص باشد.

همچنین شاید شما فروشگاههای زیادی در سطح شهر در زمانیکه در حال گشت و گذار هستید را ببینید که سوغاتی های مناسبی داشته باشند. شاید بد نباشد یکی از این مغازه های محلی به نام ماترشکا تانوشکا (Matreshka Tanushka) را نیز به شما معرفی کنیم. فروشگاهی ساده و کوچک اما با محیطی صمیمی با فروشندگانی حرفه‌ای که به راحتی شما را برای خریدتان راهنمایی می‌کنند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan