توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

موزه های شهر سن پترزبورگ

شاید از این میان باز بتوان موزه های هنر و فرهنگ را جهت شناخت مردم شناسی و زندگی مردم منطقه در اولویت قرار داد. در سن پترزبورگ شما می‌توانید ساعتها محو انواع موزه های هنری و فرهنگی شوید و از گالری های موجود در این شهر بهره ببرید. موزه های فرهنگ و هنر منطقه خود به شش دسته هنر و فرهنگ، معماری و دکور، ادبیات، موزیک، عکاسی و هنرهای معاصر و تجاری طبقه بندی می‌شوند.

اما دو موزه مشهور بین‌المللی هنر روسیه که در شهر سن پترزبورگ است و دیدن آن را حتماً به شما توصیه می‌کنیم شامل موزه هرمیتاژ و موزه ملی روسیه می‌باشد.

موزه هرمیتاژ Hermitage

موزه هرمیتاژ جذابیت دیدنی غیرقابل وصفی برای هر گردشگر خارجی خواهد بود. بالغ بر ۳ میلیون اثر در کلکسیون این موزهموجود می‌باشد. به این معنی که اگر برای دیدن هر اثر این موزه ۱ دقیقه وقت بگذارید با احتساب ساعت کاری این مجموعه بالغ بر ۱۵ سال زمان نیاز دارید که کلیه آثار را ببینید. برای همین اکثر گردشگران تمایل به گرفتن تورهای متخصص محلی دارند تا بتوانند سالنها و آثار مهم را برای آن‌ها توضیح دهند.

این موزه در میدان قصر (Palace Square) قرار داشته و روزهای دوشنبه تعطیل می‌باشد و به غیر از روزهای پنج شنبه و جمعه که از ۹ صبح لغایت ۸ شب باز است در سایر روزها از ساعت ۱۰ ونیم صبح لغایت ۵ونیم عصر فعال می‌باشد. هزینه ورود برای دیدن سالنهای اصلی ۶۰۰ روبل است که شامل بخشهای عمومی، پتر کبیر، قصر منشیکوف و موزه ظروف سلطنتی می‌باشد و برای دیدن یکی از زیرمجموعه های موزه ۳۰۰ روبل خواهد بود. توضیح صوتی با پرداخت هزینه نیز برای استفاده افرادی که تور نگرفته اند مهیا می‌باشد.

موزه ملی روسیه

ایده داشتن موزه ملی روسیه از زمان تزار الکساندر سوم که هنرمندان بسیاری را مورد حمایت قرار داد تا آثارشان را در یک‌جا جمع کنند به وجود آمد. پسر او نیکلای دوم به یاد پدرش در سال ۱۸۹۵ موزه ای را در قصر میخایلوفسکی ایجاد کرد و سه بعد نیز بازدید عموم از آن را آزاد کرد و آن را به نام الکساندروفسکی نامید. این موزه شامل چهار بخش مجزا در قصر میخایلوفسکی، قصر مرمر، قصر استروگانوف و کاخ میخایلوفسکی قرار دارند.

مشهورترین آن‌ها همان ساختمان مرکزی قصر میخایلوفسکی است که سه شنبه ها تعطیل بوده و در باقی روزها برنامه‌های متفاوتی از زمان باز و بسته شدن دارد که عموما بین ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر باز می باشد. هزینه ورودی ۴۵۰ روبل بوده و برای عکاسی و تصویربرداری باید ۲۵۰ روبل دیگر هم بپردازید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan