توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

آینده صنعت گردشگری و هتلداری

تجزیه و تحلیل DNA:

اگرچه سفر به کشور خارجی ممکن است یک بار در سال برای افراد اتفاق بیفتد اما این نوع سفر می تواند فرصتی برای دیدن شگفتی های کشورهای دیگر و چشیدن طعم غذاهای آن ها باشد. بیشتر افراد در حال حاضر رژیم غذایی خود را به گونه ای توسعه داده اند که نمی توانند از آن دست بکشند.

تا به حال هیچ شرکتی همچون ۳۸ Degrees North نتوانسته است به خوبی ،برنامه های تناسب اندام را برای تعطیلات افراد فراهم آورد. این شرکت یک شرکت تناسب اندام است که در هتل ۵ ستاره اجرا می شود. برنامه تناسب اندام از DNA بزاق افراد برای ایجاد یک برنامه تناسب اندام ۴ روزه استفاده می کند که دقیقا بر اساس پروفایل ژنتیکی افراد ایجاد می گردد. این بخش از صنعت توریسم میتواند در قالب توریسم پزشکی قرار بگیرد و طیف وسیعی از گردشگران را به سمت خود جذب کند.

مسافرت بر اساس واقعیت مجازی:

استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به عنوان روشی برای بررسی قبل از خرید، چیزی است که بیشتر شرکت ها برای مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از پروژه ها هستند که دوست دارند پا را فراتر از این بگذارند. یکی از جذاب ترین موارد، ماشین زمان The Time Machine FET Flagship است که داده های ۲۰۰۰ ساله ارزشمندی را در مورد تاریخ اروپایی جمع آوری کرده و تلاش دارد شبیه سازی تاریخی را ایجاد کند و از فناوری واقعیت مجازی برای نشان دادن این موارد استفاده نماید. فرض کنید که قبل از رفتن به یک مکان مسافرتی بتوانید آن را از نزدیک مشاهده کنید.

تعطیلات اجدادی:

رفتن به گذشته به کمک فناوری های اینده (تست DNA) صنعتی است که در اینده بیشتر در دسترس افراد قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ ارزش این فناوری به ۲۸۵ میلیون یورو برسد. پتانسیل ردیابی شجره نامه در سرتاسر جهان، توسط سایت های مسافرتی همچون World Nomads مورد بررسی قرار گرفته است. در این شرایط کاندید انتخاب شده از طرف سایت به سرتاسر جهان سفر می کند تا بتواند اجداد مادری یا پدری خود را پیدا کند و شجره نامه اش را تکمیل نماید.

کفش های هوشمند:

کفش های هوشمند

کفش های جدید تعطیلات برای بیشتر افراد جذاب و شگفت انگیز هستند. اما فرض کنید این کفش ها بتوانند راهنمای سفر شما نیز باشند. در این شرایط چه حسی پیدا می کنید؟ کفش های هوشمند، فناوری است که در اصل توسط یک شرکت هندی به نام Lechal ابداع شد و تلاش دارد تناسب اندام افراد را بررسی کند، مسافتی که دویده است را پیگیری نماید و توسط ارتعاشات هدایت شود. این گونه کفش های هوشمند می توانند راه حلی برای توریست ها باشند و آن ها را از هتلشان در شهر به مقاصد دیدنی هدایت نمایند.

هتل های هایپرلوپ:

هتل های هایپرلوپ

با اینکه بیشتر ترندهای بیان شده مربوط به انتخاب مقصد و سفر به این مقاصد بود اما هنوز هم می توان برخی از تجربیات هتل ها را مدنظر قرار داد. جایزه ابداعات رادیکال، طراحان را تشویق می کند دقیقا این موضوع را مدنظر قرار دهند و جایزه ای را برای ایده های بزرگ صنعت هتل ارائه می کند.

برنده سال ۲۰۱۷ این مسابقه دانشجوی دانشگاه نوادا به نام برندان سیبراکت بود که ایده هتل های هایپرلوپ را ارائه کرد. این سازه در واقع از لوله هایی تشکیل شده است که ۱۳ شهر را در سرتاسر امریکا به هم متصل می کند. در این شرایط مهمانان در سوییت های مجلل خود با اتاق خواب، حمام و نشیمن استراحت می کنند و به بازدید می پردازند. هتل های هایپرلوپ به نظر شبیه یک لوله رویایی است اما تا سال ۲۰۲۰ به واقعیت خواهد پیوست.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan