توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

در دل آبشار غذا بخوریم

در کشور فیلیپین شهر سن پابلو، رستوران های متعددی با دکوراسیون شیک، لوکس و مدرن به چشم می خورد، اما رستورانی در دل آبشار، در مجموعه‌ تفریحی-رفاهی ویلا اسکودرو (Villa Escudero) وجود دارد که شاید با دکوراسیون ساده ولی خلاق، رقابت تنگاتنگی را با رستوران های معروف این شهر ایجاد کرده است. لازم به ذکر است مجموعه تفریحی-رفاهی ویلا اسکودرو دارای انواع جاذبه های گردشگری مانند رستوران، موزه، اقامتگاه، باغ گیاه ‌شناسی و قایق ‌های چوبی برای گردش در سطح دریاچه می باشد و ما قصد داریم در ادامه رستوران ویلا اسکودرو که جذاب ترین بخش این مجموعه است را برای گردشگران عزیز معرفی کنیم. رستورانی در دل آبشار نامی است که هر فرد با دیدن این رستوران به ذهنش می رسد، چرا که میز و صندلی های این رستوران دقیقا در جوار آبشار و اطراف آن چیده شده است. نکته بسیار جذاب رستوران ویلا اسکودرو این است که همه گارسونان و مشتریان آن با پوشش خاص و منحصر به فردی تردد کرده و غذا می خوردند. پوششی که شاید در هیج رستورانی مانند آن را نخواهید دید. به طور مثال مردان با شلوارک و بدون کفش یا گارسون های خانم با دامن های محلی زیبای خوشرنگ وارد رستوران ویلا اسکودرو می شوند. 
رستوران گردی؛ در دل آبشار غذا بخوریم
در رستوران ویلا اسکودرو غذا های محلی و خوشمزه بر روی میز هایی از جنس بامبو و تزئین شده توسط برگ درخت آن سرو می شود. غذا خوردن در رستورانی در دل آبشار با فضای گرم و صمیمی و دکور خلاق و منحصر به فرد، تجربه ای است به یاد ماندنی و تکرار نشدنی.  منوی رستوران ویلا اسکودرو را انواع ماهی کبابی ها و خوراک های گوشتی لذیذ تشکیل می دهند. گفتنی است آب آبشار از سد لاباسین سرچشمه گرفته و معدنی نمی باشد. رستوران ویلا اسکودرو در اوایل دهه 90 قرن بیستم میلادی به دست یک زوج فیلیپینی تاسیس شده و از آن زمان با به حال با تحولات عظیم گسترش یافته و به شکل امروزی در آمده است.
 
منبع: لحظه آخر 
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan