توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

چه ساعتی ورزش کنیم؟

طبق اطلاعات به دست آمده حدود یازده درصد افرادی که سه بار در هفته‌ یا بیشتر ورزش می‌کنند، این کار را ساعت شش صبح انجام می‌دهند. این میزان بیشتر از درصد افرادی است که در ساعت‌های دیگر روز ورزش می‌کنند.

پنج صبح دومین ساعتی بود که بیشتر افراد منظم در ورزش تمایل به فعالیت کردن داشتند. افرادی که در ورزش کردن منظم نبودند بیشتر تمایل داشتند حدود ساعت شش بعد از ظهر ورزش کنند. هر چقدر که ورزش منظم تر انجام شود ورزشکاران شادتر خواهند بود.

محققان اطلاعاتی را از بررسی‌های خود کسب کردند که جالب توجه هستند.

1. خوشحال‌ترین افراد شش تا هفت روز در هفته‌ ورزش می‌کنند

برنامه UP به افراد این امکان را می‌دهد تا روحیه و فعالیت فیزیکی خود را اندازه‌گیری کنند. هر چقدر فعالیت فرد بیشتر باشد خوشحال‌تر است. اختلاف زیادی بین میزان شادی در افراد که کمتر از پنج بار در هفته‌ ورزش می‌کنند با افرادی که شش تا هفت بار در هفته‌ ورزش می‌کنند وجود دارد. ضمنا افراد در روزهایی که ورزش می‌کنند روحیه بهتری دارند.

2. اگر می‌خواهید صبح زود ورزش کنید این کار را در خانه انجام دهید

بررسی‌ها نشان داده است افرادی که در خانه مقابل تلویزیون با کمک برنامه‌های ورزشی تلویزیون تمرین می‌کنند بیشتر دوست دارند که سحرخیز باشند.

3. اگر شب‌ها زود نمی‌خوابید در باشگاه‌ها یا گروه‌های ورزشی شرکت کنید

افرادی که ورزش‌های گروهی انجام می‌دهند مانند بسکتبال یا بیسبال بیشتر این کار را حدود شش بعد از ظهر انجام می‌دهند. بنا‌بر‌این اگر نمی توانید صبح‌ها بیدار شوید و تمایل دارید عصرها ورزش کنید بهتر است در ورزش‌های گروهی شرکت کنید. ساعت شش بعد از ظهر زمان مناسبی برای انجام یوگا و پیلاتس نیز هست.

این مطالعات برای بررسی بهترین زمان ورزش کردن انجام شده است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan