توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

راه های ساده برای شاد بودن

1. انتظار برای شاد شدن را کنار بگذارید

خبر خوب این است که همیشه فرصت های تازه ای برای خوشحالی وجود دارد. زندگی را مانند یک ایستگاه مرکزی بزرگ تصور کنید که ساعات خوشحالی حول و حوش ساعت خاصی در آن فرا می رسد. شانس ها فرصت هایی برای خوشحالی هستند که از راه می رسند گاهی این فرصت ها جلوی روی شما هستند ولی به هر دلیلی شما نمی توانید تمرکز خودتان را به سمت آنها تغییر دهید و از آنها استفاده کنید.

صرفنظر از آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد شما می توانید احساس خوشبختی داشته باشید ، سازنده باشید ، موفقیت را جذب کنید و در طول این فرآیند از خودتان لذت ببرید. وقتی که شما تمرکز وشیوه فکری خودتان را تغییر می دهید، دیدگاه شما تغییر می کند. وقتی که به شاد بودن تغییر می کنید زندگی شما تغییر می کند. بنابراین تغییرات خودتان را گردهم بیاورید

2. همین الان شادی را به زندگی خودتان اضافه کنید

می توانی آنرا ببینی؟ شما در یک جزیره گرمسیری زندگی می کنید. هر وقت که دوست دارید بیدار می شوید و هرکاری که دوست دارید انجام می دهید. بعضی از آقایانی که جیویس نامیده می شوند برای شما صبحانه می آورند. از یک موقعیت لمیده در بالکن خودتان چیزهایی که می بینید اقیانوس و پاهایتان است. زندگی جوانانه و بازنشستگی.

همه ما آرزو می کنیم که یک روزی شاد شویم. تا آن زمان ما کارهای اضافی ، استرس بیش از حد و نارضایتی خواهیم داشت. بنظر نمی رسد که این رویا بدون برنده شدن در قرعه کشی یا یک تماس از سوی عموی ثروتمندی که به شدت بیمار است، امکان پذیر نیست.

خبر خوب این است که شما می توانید شادی را به زندگی کنونی خودتان اضافه کنید. فقط چند فعالیت تولید کننده سرتونین می تواند استرس را کاهش بدهد و انتظار مدینه فاضله را جهت تحمل ساده تر کند.

3. مراقبت از خودتان را بخشی از روال زندگی خود کنید

توانایی اختصاص دادن یک لحظه به خودتان به منظور زدن دکمه بازنشانی را داشته باشید این همان چیزی است که همه ما نیاز داریم هر از چندگاهی آنرا انجام دهیم. اما در اینجا چیزهایی وجود دارد: مهلتی بگیرید تا به خودتان یک لحظه برای تنفس یا آرامش یا خرسندی فرصت بدهید که بخشی از جنگ است. ما زمانی را برای شادی مهیا می کنیم اما معمولا بدون شادی پایان می یابد چون شما در مورد آخرین ایمیل هایی که نمی توانید آنرا دریافت کنید چون آنجا نیستید فکر می کنید. چگونه کسی می تواند خوش گذرانی کند و بدون استرس داشتن یک توده لباس کثیف در رختشور خانه Netflix را از تلویزیون نگاه کند ؟ آیا شما واقعا می توانید با جعبه های کارامل های شور به شهر بروید با دانستن اینکه 18 ماه است به دندانپزشکی مراجعه نکرده اید ؟ یا زمانی که هنور هدیه عروسی برای هم اتاقی تان که دو سال پیش ازدواج کرده است نگرفته اید ؟

یکی از مطمئن ترین راهها برای برجسته کردن ساعت مراقبت از خودتان این است اطمینان حاصل کنید در مورد مسائل متفرقه یا کارهای کوچکی که تلاش می کنید آنها را چک کنید دچار استرس نمی شوید.

4. یک حالت لذت بخش را در ذهن داشته باشید

زندگی لذت بخش بهترین زندگی است که همه ما می توانیم به داشتن آن امیدوار باشیم. نوعی زندگی است که انرژی مثبت تولید می کند ، انرژی خوبی احساس می کنید که ما را تشویق می کند با امیدواری زیاد به آینده نگاه کنیم. شادی خالص ممکن است مانند یک احساس عجیب و غریب بنظر برسد اما حتی اگر شما آنرا برای یک لحظه احساس کنید می توانید خودتان را در آن نگه دارید و می توانید از آن لذت ببرید.

5. نگران نباشید

شادی به طرز اسراسر آمیزی شبیه عشق عمل می کند. با اینحال علم و روانشناسی به ما می گویند که شیمی مغز احساسات را تغییر می دهد. اما برای فعال کردن این مواد شیمیایی ما باید ابتدا در مورد عادت ها صحبت کنیم.

یک فرمول برای شادی وجود دارد و آن ریشه در تغییرات الگوی فکری دارد. الگوهای شما – کاری که هر روز انجام می دهید و فکر می کنید و می گوئید – تعیین می کنند که شما چقدر خوشحال هستید. این هیچ ارتباطی با چیزهایی که در اطراف شما است ندارد بلکه همه چیز به عملکرد مغز شما بستگی دارد – صدای درون. شادی دستاوردهای شما نیست بلکه کاملا در درون شماست.

6. از چیزهای کوچک قدردانی کنید

همه ما آنها را داریم ، آن لحظات کوتاه یا چیزهای کوچک که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند یا مشخص نیستند زیرا ما فکر می کنیم آنها کم اهمیت هستند یا ما آنها را مفروض در نظر می گیریم به دلیل اینکه در فرهنگی زندگی می کنیم که موفقیت های بزرگ را جشن می گیریم. اما اگر عادت کنیم که از چیزهای کوچک استقبال کنیم و برای آنها جشن بگیریم چه اتفاقی می افتد؟ زندگی واقعی در اطراف ما اتفاق می افتد درحالیکه ما منتظر یک چیز بزرگ هستیم تا به ما امیدواری و آرامش درونی ، خرسندی یا شادی بدهد. حقیقت این است اغلب چیزهایی با اهمیت انواع کوچک آنها هستند.

7. اطراف خودتان را پر از افراد مثبت کنید

یکی از اشتباهات بزرگی که مردم مرتکب می شوند این است که نمی دانند شادی یک انتخاب شخصی است. اما هر انتخابی با افرادی که در زندگی ما هستند تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر شما زندگیتان را برای تاثیرگذاران بهتر تغییر دهید شما می توانید بطور چشمگیری شانس خودتان را برای شادی و موفقیت افزایش دهید.

در حین تحقیقات من متوجه شدم که ارتباطات اجتماعی مثبت بزرگترین پیشگوی شادی بلند مدت است. به تاثیرگذار جدید و مثبت دنیای خودتان خوشامد بگویید که می تواند یکی از بزرگترین انتخاب های شما برای شادبودن باشد.

8. بیشتر بخندید

خبر فوری: خندیدن باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. خب ممکن است این خیلی تعجب آور نباشد. اما به اخرین باری فکر کنید که واقعا خندیدید – شانس ها ، شاید این ماجرا مربوط به چند وقت پیش باشد. همه ما با مسئولیت های بزرگ مشغول کار هستیم ، ما بزرگسالان به اندازه وقتی که بچه بودیم نمی خندیم.

هر چند ما باید مثل کودکی باشیم ! نشان داده شده که خندیدن استرس را کاهش می دهد ، ایمنی را بالا می برد ، باعثبهبود جریان خون می شود و روابط را تقویت می کند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan